Electric blue dempsy blandning

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Decimus
    Användare
    • juni 2006
    • 961

    Electric blue dempsy blandning

    för att inte kapa tråden ca bilder,
    så går jag vidare med den fårgeställningen jag gjorde i dene råden ang mit akvarie,


    Johan L: ok, jsut nu är de (geophagusarna) ca 3-4 cm, och och de är botten orienterade, så det är inga probelm tror jag, är nog bra för att locka frma diskusen ur hörnena litet mera iaf.

    sen var jag sugen på electric blue dempsy. och iom att den blir typ 15 cm e de jue kalas?

    men jagh är som sagt kluven om vad som blir bäst i mitt kar...

    =)) va skall jag göra, finns så mkt jag vill ha in terms of färg utseende beteende osv, vart hittar jag den gyllene medelvägen?

    mvh
  • Lutt
    Användare
    • oktober 2005
    • 1919

    #2
    Ursprungligen postat av Decimus
    för att inte kapa tråden ca bilder,
    så går jag vidare med den fårgeställningen jag gjorde i dene råden ang mit akvarie,


    Johan L: ok, jsut nu är de (geophagusarna) ca 3-4 cm, och och de är botten orienterade, så det är inga probelm tror jag, är nog bra för att locka frma diskusen ur hörnena litet mera iaf.

    sen var jag sugen på electric blue dempsy. och iom att den blir typ 15 cm e de jue kalas?

    men jagh är som sagt kluven om vad som blir bäst i mitt kar...

    =)) va skall jag göra, finns så mkt jag vill ha in terms of färg utseende beteende osv, vart hittar jag den gyllene medelvägen?

    mvh
    hmm tror inte det är någon bra idé att slänga i dempsey till diskusar och geophagusar...den ända utvägen är att köpa ett till akvarium

    just electric har jag hört skall vara känsliga när de är små, har för mig att de flesta dog som de importerade från usa för ca ett år sedan

    Kommentar

    • Decimus
      Användare
      • juni 2006
      • 961

      #3
      ok, men jag tänkte inte importera, har hittat en affär som har som har ett par tjog med sånna dempsy! skit fräckt attr se ett par akvarium med BARA sånna , =)


      men det är väll som du säger.. ett akvarium te, det är bara det att det sakans ytor... *satan*

      Kommentar

      Arbetssätt...