Jo Tezz jag har grubblat över den i en timma innan jag kunde somna igår kväll. Den är ju rätt lång typ 68cm o 15cm tjock så den skulle nog bli mer som om det stack upp en bit berg ur sanden.
LN tack för tippset om sättet du förklarade där. det va ju super enkelt och man riskerar ju inget allvarligt med o göra så.
Ringde nu o beställde en M iaf så hoppas det blir bra nu.
Troffetråden 2007 - del1
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
Du behöver inte limma den i akvariet alls. Vänd den upponer fyll den med sand och limma dit en glasskiva se bara till att använda mycket silicon (bred fog).
Plexi släpper efter ett tag så att jag hade tagit en 5mm glasskiva i stället.
Vips har du fått en flyttbar bottenstensmodul.
Tror nästan att jag ska fixa en sådan till mitt kar...verkar ju perfa och enkelt att möblera om oxå.Lämna en kommentar:
-
Plexi släpper efter ett tag så att jag hade tagit en 5mm glasskiva i stället.
Vips har du fått en flyttbar bottenstensmodul.Lämna en kommentar:
-
-
-
Hej.
Satte ihop en ilangihona f1 med en Vf hane för två månader sedan.
Dom går i ett 400l kar tillsammans med 12 st regnbåge Kambwimba ungfiskar.
Idag när jag slängde i lite mat såg jag att honan har ägg och dom är tydligen inte klara ännu.
Funderar på när det är lämpligast att plocka över henne till ett spottkar.
Det blir i varje fall ingen mer mat i det karet innan honan är flyttad.
Bifogar en nytagen bild med blixt.
JimmyLämna en kommentar:
-
-
-
Jaha blir väl till o ringa herkules o beställa en F i morgon då. O grattis till leken maltandis.Lämna en kommentar:
-
Om man lägger dit en sådan här till höger då på botten!?
såg föresten att hästnosarna hade lekt nu under tiden ja kolla på heroes.
Lycka till!Lämna en kommentar:
-
såg föresten att hästnosarna hade lekt nu under tiden ja kolla på heroes.Lämna en kommentar:
-
Keep up the good work!!Lämna en kommentar:
-
Det var vad jag tyckte med... det passar inte alls ihop.... fasen vad svårt det ska va o få det perfekt som man vill ha det. Men mina hästnosar älskar den stenen så för tillfället så får den va kvar tills jag kommer på en bättre lösning.Lämna en kommentar:
-
Hej.
Satte ihop en ilangihona f1 med en Vf hane för två månader sedan.
Dom går i ett 400l kar tillsammans med 12 st regnbåge Kambwimba ungfiskar.
Idag när jag slängde i lite mat såg jag att honan har ägg och dom är tydligen inte klara ännu.
Funderar på när det är lämpligast att plocka över henne till ett spottkar.
Det blir i varje fall ingen mer mat i det karet innan honan är flyttad.
Bifogar en nytagen bild med blixt.
JimmyLämna en kommentar:
-
Är villig att hålla med Deelay, eller borra lite hål i modulerna så smälter nog den vita hålstenen in om du inte har det som ett projekt å väntar på att både modulerna och hålstenen blivit gröna och fina :-)Lämna en kommentar:
Lämna en kommentar: