Bakgrundsbilder 2007

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Niclas Larsson
    Användare
    • januari 2004
    • 546

    Bakgrundsbilder 2007

    Tycker nog det börjar bli dags för fler CA bilder i 2007 års bakgrundsbilder än tidigare år. Har väl varit max 1 bild på nån stackars CA/år förut. Nej fram för mer plats för CA året har ju ändå 12 månader.
    Sedan har vi inom CA-kretsen några av forumets i mina ögon bästa fotografer.
    med Rickard,Magnus och Jocke i spetsen.

    Sluta Jobba börja Lobba.

    /Niclas
    Cichlasoma Festae går nu i ett 360 !!
  • JockeB
    Användare
    • maj 2004
    • 2964

    #2
    Ursprungligen postat av Niclas Larsson
    Tycker nog det börjar bli dags för fler CA bilder i 2007 års bakgrundsbilder än tidigare år. Har väl varit max 1 bild på nån stackars CA/år förut. Nej fram för mer plats för CA året har ju ändå 12 månader.
    Sedan har vi inom CA-kretsen några av forumets i mina ögon bästa fotografer.
    med Rickard,Magnus och Jocke i spetsen.

    Sluta Jobba börja Lobba.


    /Niclas
    Håller med dig Niclas, mera bilder på Centralamerikanska ciklider!!
    Dock så kan jag inte ta åt mig äran åt dom bilder jag har lagt in här på forumet, det är andra som kommer hit och fotar mina fiskar, jarinen, Wiiken med flera..
    Mvh Jocke
    Centralamerikanska Ciklider!

    Kommentar

    • Niclas Larsson
      Användare
      • januari 2004
      • 546

      #3
      Okej ber Jarinen & wiken om ursäkt och fortsätter framhålla att det finns flera bra fotografer i CA kretsen
      Cichlasoma Festae går nu i ett 360 !!

      Kommentar

      • jinnarparen
        NCS Medlem
        • april 2002
        • 2670

        #4
        För egen del hade jag varit mycket glad om något av mina alster hade kommit med.
        Bildern läggs ju in som små, max 100kB, men finns att tillgå som betydligt större om intresse finns hos de ansvariga.
        Åter till CA

        Det är där jag hör hemma

        Kommentar

        • Joakim Draktoft
          NCS Medlem
          • april 2002
          • 7334

          #5
          Ursprungligen postat av jinnarparen
          För egen del hade jag varit mycket glad om något av mina alster hade kommit med.
          Bildern läggs ju in som små, max 100kB, men finns att tillgå som betydligt större om intresse finns hos de ansvariga.
          Ny ansvarig för bakgrundsbilder är på väg att utses då Fredrik Haglbom tackar för sig efter ett antal framgångsrika år. Kommer att framföra ditt erbjudande till denne person, som inom kort kommer att presenteras.
          Joakim Draktoft
          f.d Webmaster Ciklid.se
          ____________________________________________

          Kommentar

          • Styrsö
            Användare
            • november 2004
            • 343

            #6
            jinnarparen har några fantastiska bilder- se till att ta till vara hans generösaerbjudande!
            Peter

            Kommentar

            Arbetssätt...