aqualine / aqua base akvarium

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • jesse jane
    Användare
    • november 2006
    • 14

    aqualine / aqua base akvarium

    Någon som har några erfarenheter av dessa danska akvarium ? Dom har lite annorlunda mått på sina akvarium ( 720l med måtten 160*75*60 ) Tycker det blir lättare att inreda snyggt med djupare akvarium .
  • PsyM
    Användare
    • mars 2004
    • 460

    #2
    Ursprungligen postat av jesse jane
    Någon som har några erfarenheter av dessa danska akvarium ? Dom har lite annorlunda mått på sina akvarium ( 720l med måtten 160*75*60 ) Tycker det blir lättare att inreda snyggt med djupare akvarium .
    Har ett Aqualine med tillhörande bänk och den tunna lysrampen!

    Rampen är jag väldigt nöjd med. Alla lysrören är separata så du kan ha alla lysrör på olika timrar. dvs du kan typ börja dagen med ett lysrör tänt sen vid lunch tänds det andra osv... Rampen ligger i spår och är lätt att kasa i sidled.

    Möblen är snygg och du får lätt plats med alla tillbehör. Ett minus dock är att fötterna inte är justerbara så det kan vara lite knökigt att få den i lod.

    Akvariet är jag helnöjd med, Snyggt limmat inget att klaga på alls. Mittstagen är avtagbara så ska du ha bakgrund så behöver du inte såga, slå av nitar m.m.

    Bilder på Akvarie, Möbel och ramp finns under min zoon.!

    mvh PsyM
    Min Zoon
    Mitt 900 liters

    Kommentar

    • jesse jane
      Användare
      • november 2006
      • 14

      #3
      Ursprungligen postat av PsyM
      Har ett Aqualine med tillhörande bänk och den tunna lysrampen!

      Rampen är jag väldigt nöjd med. Alla lysrören är separata så du kan ha alla lysrör på olika timrar. dvs du kan typ börja dagen med ett lysrör tänt sen vid lunch tänds det andra osv... Rampen ligger i spår och är lätt att kasa i sidled.

      Möblen är snygg och du får lätt plats med alla tillbehör. Ett minus dock är att fötterna inte är justerbara så det kan vara lite knökigt att få den i lod.

      Akvariet är jag helnöjd med, Snyggt limmat inget att klaga på alls. Mittstagen är avtagbara så ska du ha bakgrund så behöver du inte såga, slå av nitar m.m.

      Bilder på Akvarie, Möbel och ramp finns under min zoon.!

      mvh PsyM
      Mycket snyggt inrett akvarium !!! Låter bra att du är nöjd med rampen, var lite tveksam till den men det låter ju bra

      Kommentar

      Arbetssätt...