Tanganyikaboom i Växjö!!!

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • cichlids4fun
    NCS Medlem
    • april 2002
    • 3111

    #16
    Ursprungligen postat av Perikles
    Per å jag drar till Linköping på söndag, så det blir för mycket resande för en helg, men visst ska vi kolla in ciklidmetropolen Växjö någon vacker dag.

    Linköping.....vem ska ni besöka där då, finns väl inga större affärer i Linköping Eller? "NYfiken"
    Mvh
    Peter

    don´t drink water-fish ..... in it!

    Kommentar

    • Vandal
      Användare
      • juli 2006
      • 2

      #17
      synd att jag inte åkte ner till päronen då =(
      men mattis har en benägenhet att alltid ha välstockat lager... framåt jul blir det till att köpa lite tanganyika i gamla hemstaden...

      Kommentar

      • Perikles
        Användare
        • december 2005
        • 658

        #18
        Ursprungligen postat av cichlids4fun
        Linköping.....vem ska ni besöka där då, finns väl inga större affärer i Linköping Eller? "NYfiken"
        Det är någon av Pers kontakter, kommer ej ihåg namnet. Men Per ska komplettera sin grupp me Dubbar.
        Nemo saltat sobrius, nisi forte insanit.
        -Ingen dansar nykter, försåvitt han inte är vansinnig-
        Cicero (106-43 f.kr)

        Kommentar

        • matereo
          Användare
          • januari 2006
          • 169

          #19
          Jag hade gärna åkt med men jag måste fixa med bilarna, och försöka leta upp ett litet akvarie på vinden som per ska få i utbyte mot lite fisk... torsdag nästa vecka funderar jag på att åka iaf.

          Kommentar

          • Bright_Blue
            NCS Medlem
            • juni 2004
            • 1582

            #20
            Tjena, nu har jag varit i Växjö. Tog med lite fisk dit och fick med mig 6 st J. ornatus och sen 1 par av O. ventralis. Ventralisen är en chansning då de får gå ihop med Pemba,daffodil, leptosom och ornatusen. Glömde dock bort fångstplats namnet av ventralisen som blir gul men tror den hette ngt i stil med losango, är det någon som ska ner i butiken så kan ni väl kolla upp fångstnamnet vänligen. Han var intresserad av din fisk Peter så försök ringa han.


            Mvh/ BB

            Kommentar

            • cichlids4fun
              NCS Medlem
              • april 2002
              • 3111

              #21
              Tja joel.

              kul med lite nytt, gav du han troffarna som jag rådde dig till?

              jag ska försöka men han svarar ju aldrig, synd du inte lämnade mitt nummer till honom.....

              får du in fler kar i din lokal joel? jag funderar på att kränga av några ställningar? behöver ju lite nytt (glas) till de nya ställningarna
              Mvh
              Peter

              don´t drink water-fish ..... in it!

              Kommentar

              • Bright_Blue
                NCS Medlem
                • juni 2004
                • 1582

                #22
                Hej Peter, han skulle ju ge mig sitt mobnr till dej men vi glömde det. Jag ska köpa en ställning av B S i Påryd nu så efter det är det fullt. Fick 45kr/st för troffarna.

                Mvh/ Joel

                Kommentar

                Arbetssätt...