Vad heter zooaffären i Kungsbacka som skall vara så välsorterad att Anton Lamboj "sket knäck i spiral" när han hamnade där? Skall till Götet imorgon och tänkte ev. titta in där om dom har öppet. Har dom någon hemsida?
Zoobutik i Kungsbacka
Kollaps
X
-
Zoobutik i Kungsbacka
"Jag skulle aldrig kunna tänka mig att bli medlem i en klubb som tillåter såna som mig som medlemmar.": Groucho MarxTaggar: Ingen -
Zoomässan
Är det denna du tänker på:
Klart värt ett besök när man är "uppåt"! -
Ursprungligen postat av olaJVad heter zooaffären i Kungsbacka som skall vara så välsorterad att Anton Lamboj "sket knäck i spiral" när han hamnade där? Skall till Götet imorgon och tänkte ev. titta in där om dom har öppet. Har dom någon hemsida?. Zommässan är helt klart värd ett besök. Enligt reklamen har dom mer 1000 arter i butiker, om det stämmer vet jag inte eftersom jag brukar koncentrera mig på västafrikanerna när jag är där
.
Kommentar
-
Jag tycker Nol är 10ggr bättre än zoomässan men det är kanske för man gillar malawi o tanganyika mest.Kommentar
-
Ursprungligen postat av Johnny_1"Jag skulle aldrig kunna tänka mig att bli medlem i en klubb som tillåter såna som mig som medlemmar.": Groucho MarxKommentar
-
Ursprungligen postat av MickeJasså Ola, du har fått upp ögonen för riktiga ciklider nu. Zommässan är helt klart värd ett besök. Enligt reklamen har dom mer 1000 arter i butiker, om det stämmer vet jag inte eftersom jag brukar koncentrera mig på västafrikanerna när jag är där
.
Men man vet aldrig Micke, kanske det slinker med någon obskyr västafrikan också......."Jag skulle aldrig kunna tänka mig att bli medlem i en klubb som tillåter såna som mig som medlemmar.": Groucho MarxKommentar
-
Hej!
Hej!
Oj,oj,oj,oj, vilken butik jag blev minst sagt imponerad över den,vinner jag 3 miljoner på Premie invest så hyr jag 3 bussar så åker vi dit från NCS,vinner jag 500.000 då köper jag fiskrubbet i butiken,o,oj,man får ju abstinensbessvär bara av och titta på deras hemsida deras diskusavdelning får ju nästan Amazonas och blekna i jämmförelse,jag blev mycket,mycket imponeradMvh Ann-Mari
Kommentar
-
Tack för besöket Ola. Skicka gärna länken till vart du köpt tröjan. En sådan vore en perfekt julklapp till mig själv.
Kommentar
-
Det fanns gott om snygga och varierande L-malar när vi var förbi från umeå i september, jag knallade därifrån med en fantastiskt snygg Pseudacanthicus sp. L65 endast, men jag hade kunnat köpa hur många som helst egentligen.1m³ afrika i vardagsrummet!
http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=164682
http://www.akvarieforening.se/Kommentar
Kommentar