sten i tropheus kar?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Kristian Hennig
    Användare
    • augusti 2006
    • 76

    sten i tropheus kar?

    Kjære svenske naboer !

    Nå har det seg sånn at jeg klarte og ødlegge litt av min DIY bakgrunn i går, så mitt filter"system" ikke fungerer serlig bra, så jeg vurderer og senke eheim (3400l\h) pumpa mi ned i akvariet og dekke den med stein. Men får at det skal se bra ut ser jeg nå at det kan bli litt vel mye stein i akvariet, og det vil nok bli en stor "steinrøys" (en lang steinhaug på norsk i akvariet..

    Hvordan er deres erfaringer med kun en steinformasjon ifht agresjon hos tropheusene?
    Hovedregelen er jo at dette ikke går serlig bra, men har sett meget velfungerende kar med voksene tropheuser hvor så og si hele bunnen er dekt med stein.

    Tenker på og bygge det opp ganske likt som et korallsaltvannsakvarie, ganske høyt, med masse hjemmesteder for mine 18 real ilangi ( 2 hanner 16 hunner ) og mange små gjemmesteder for de minste som snart vil komme

    ps. Det er ingen tvil om hvem som er alpha-omega hannen oppi 400l'ern

    Tror dere dette kan gå ?

    God lørdang forresten !
    tropheus.org
  • Kristian Hennig
    Användare
    • augusti 2006
    • 76

    #2
    forresten så har jeg prøvd to steinhauger og en stor i midten, og det har vært lite agresjon i gruppa, men det var faktisk fler "kamper" når jeg hadde to formasjoner...
    tropheus.org

    Kommentar

    Arbetssätt...