Tanganyikaoddball

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • ozric
    Användare
    • mars 2004
    • 3187

    #16
    Imponerande! Är det dessa fiskar som skovlat upp sanden mot rutan?? Hamnade även på min "want-list" fö.
    "Varför ser du flisan i din broders öga när du inte ser bjälken i ditt eget?"
    c",)

    Kommentar

    • ozric
      Användare
      • mars 2004
      • 3187

      #17
      Tony;Aquarium Africa i Norrköping hade ett gäng Gnathochromis permaxillaris sist jag var där. Tydligen som 1:a import till Swe,enligt Micke.
      "Varför ser du flisan i din broders öga när du inte ser bjälken i ditt eget?"
      c",)

      Kommentar

      • Tony
        Användare
        • april 2002
        • 4594

        #18
        Ursprungligen postat av ozric
        Tony;Aquarium Africa i Norrköping hade ett gäng Gnathochromis permaxillaris sist jag var där. Tydligen som 1:a import till Swe,enligt Micke.
        Det har nog kommit in en del. Akvarieleasing och Nols ciklidhobby har också, men nol hade bara två stycken när jag var där, och de är ju hopplösa att skilja kön på tydligen
        Tony Englund

        Kommentar

        • olaJ
          Användare
          • augusti 2003
          • 584

          #19
          Ursprungligen postat av Tony
          Det har nog kommit in en del. Akvarieleasing och Nols ciklidhobby har också, men nol hade bara två stycken när jag var där, och de är ju hopplösa att skilja kön på tydligen
          Du får väl shoppa några nästa helg Tony, det finns en hel del rolig fisk i butikerna i Tyskland.
          "Jag skulle aldrig kunna tänka mig att bli medlem i en klubb som tillåter såna som mig som medlemmar.": Groucho Marx

          Kommentar

          • Tony
            Användare
            • april 2002
            • 4594

            #20
            Ursprungligen postat av olaJ
            Du får väl shoppa några nästa helg Tony, det finns en hel del rolig fisk i butikerna i Tyskland.
            Japp, hoppas på lite fynd såklart
            Tony Englund

            Kommentar

            • olaJ
              Användare
              • augusti 2003
              • 584

              #21
              Nya filmer

              Några nya klipp att fresta era "synlökar" med. http://www.youtube.com/watch?v=ls-298foqDg
              "Jag skulle aldrig kunna tänka mig att bli medlem i en klubb som tillåter såna som mig som medlemmar.": Groucho Marx

              Kommentar

              • Bright_Blue
                NCS Medlem
                • juni 2004
                • 1582

                #22
                Härliga sandlekare. Boopsen har hyffsade attitydsproblem : )

                Kommentar

                • olaJ
                  Användare
                  • augusti 2003
                  • 584

                  #23
                  Ursprungligen postat av Bright_Blue
                  Härliga sandlekare. Boopsen har hyffsade attitydsproblem : )
                  Ja, det får man nog säga, han gör inget annat än far runt på det viset hela dagarna, otroligt kaxig!
                  "Jag skulle aldrig kunna tänka mig att bli medlem i en klubb som tillåter såna som mig som medlemmar.": Groucho Marx

                  Kommentar

                  Arbetssätt...