Se/söka i medlemsbilder

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • joe
    Användare
    • June 2006
    • 1451

    Se/söka i medlemsbilder

    Hej! Nu verkar jag vara registrerad som medlem i medlemsgruppen om man så säger...men jag kan ändå inte få fram medlemsuppgifter från namn i Medlemmarnas bilder. Saken är den att jag skulle vilja ha en kontakt med Jimmy Sundqvist som publicerade några bilder på en Flameback i december 2003. När jag klickar på namnet får jag felmeddelande som säger att jag måste registrerar/logga in - men jag är båda delar, så vitt jag förstår...Kan nån hjälpa?

    Dessutom undrar jag om jag måste agera för att få den snygga medlemsloggan i mina inläggsfält eller om det sker automatiskt...

    Är jag dum eller?

    /joe
    MVH - joe

    Värmlänning i exil på Tjörn - nu med några fler Victoriaciklider!
  • Micke
    Användare
    • April 2002
    • 9579

    #2
    Problemet är att medlemsgalleriet fortfarande är kopplat till det gamla forumet, därför går det inte att se användarprofilerna. Jag tror att det ska vara Jimmys profil: http://web2.ciklidbladet.se/forum/me...poster&t=42163

    Hur du får medlemsloggan kan du läsa om här: http://web2.ciklidbladet.se/forum/fa...faq_ncs_member
    Ciklider.se - En sida om Afrikanska ciklider
    Kullafotografen.se - Blogg och fotogalleri

    Kommentar

    • joe
      Användare
      • June 2006
      • 1451

      #3
      Ursprungligen postat av Micke
      Problemet är att medlemsgalleriet fortfarande är kopplat till det gamla forumet, därför går det inte att se användarprofilerna. Jag tror att det ska vara Jimmys profil: http://web2.ciklidbladet.se/forum/me...poster&t=42163

      Hur du får medlemsloggan kan du läsa om här: http://web2.ciklidbladet.se/forum/fa...faq_ncs_member
      Tack för snabbt svar - men jag fattar ändå inte. Platsen har jag besökt förut och läst (och registrerat mig via, tror jag) och nu står att jag är medlem, dock utan lilla loggan eller hur man nu ska säga...skitsak egentligen, men hur gör man?

      I övrigt tack för Jimmys profil - verkar inte vara så aktiv längre, men ändå! Och tack för underhållande rapporter från akvarieprojekt etc.

      /joe
      MVH - joe

      Värmlänning i exil på Tjörn - nu med några fler Victoriaciklider!

      Kommentar

      • Micke
        Användare
        • April 2002
        • 9579

        #4
        Ursprungligen postat av joe
        Tack för snabbt svar - men jag fattar ändå inte. Platsen har jag besökt förut och läst (och registrerat mig via, tror jag) och nu står att jag är medlem, dock utan lilla loggan eller hur man nu ska säga...skitsak egentligen, men hur gör man?
        Har du ansökt om medlemsbehörigheter enligt länken ovan så ska din ansökan stämmas av mot medlemsregistret innan medlemsloggan dyker upp. Det kan ta mellan några dagar upp till ett par veckor.
        Ciklider.se - En sida om Afrikanska ciklider
        Kullafotografen.se - Blogg och fotogalleri

        Kommentar

        • Micke
          Användare
          • April 2002
          • 9579

          #5
          Sådär ja, nu har du loggan där Joe.
          Ciklider.se - En sida om Afrikanska ciklider
          Kullafotografen.se - Blogg och fotogalleri

          Kommentar

          • joe
            Användare
            • June 2006
            • 1451

            #6
            Ursprungligen postat av Micke
            Sådär ja, nu har du loggan där Joe.
            Jag tackar och vi kommer säkert att språkas mer längre fram.

            Ciklidhälsningar/ joe
            MVH - joe

            Värmlänning i exil på Tjörn - nu med några fler Victoriaciklider!

            Kommentar

            • LN
              Användare
              • December 2004
              • 4744

              #7
              Välkommen joe.
              Den som bara tittar i backspegeln kör ofta i diket.
              Problem är till för att skjutas upp, för att sedan glömmas bort.

              Kommentar

              Arbetssätt...