medlemsbilder??

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • joe
    Användare
    • juni 2006
    • 1451

    medlemsbilder??

    Hej! Försöker komma åt information om en av insändarna av bilder på medlemmarnas bilder - övriga afrika - men nekas då jag ska logga in...och jag finner ingen inloggning? Förökte även ta mig in via skicka egna bilder och använde mitt anv,namn och lösenord för detta forum - men nekades åtkomst...

    Vad gör jag för fel??

    /joe
    MVH - joe

    Värmlänning i exil på Tjörn - nu med några fler Victoriaciklider!
  • Falköping Andreas
    Användare
    • februari 2006
    • 1214

    #2
    Ursprungligen postat av joe
    Hej! Försöker komma åt information om en av insändarna av bilder på medlemmarnas bilder - övriga afrika - men nekas då jag ska logga in...och jag finner ingen inloggning? Förökte även ta mig in via skicka egna bilder och använde mitt anv,namn och lösenord för detta forum - men nekades åtkomst...

    Vad gör jag för fel??

    /joe
    Jag hade samma problem förut och fick till svar när det funkade till slut att de anv inloggningen igenom forumet. så om du först klickar in på forumet o sedan på medlemmars bilder mm så tror jag det kommer funka det gjorde det för mig iaf.
    http://www.skovdeaf.se/

    Kommentar

    • Mattias Andersson
      Användare
      • september 2003
      • 788

      #3
      Ursprungligen postat av joe
      Hej! Försöker komma åt information om en av insändarna av bilder på medlemmarnas bilder - övriga afrika - men nekas då jag ska logga in...och jag finner ingen inloggning? Förökte även ta mig in via skicka egna bilder och använde mitt anv,namn och lösenord för detta forum - men nekades åtkomst...

      Vad gör jag för fel??

      /joe

      Jag hade samma problem förut och fick till svar när det funkade till slut att de anv inloggningen igenom forumet. så om du först klickar in på forumet o sedan på medlemmars bilder mm så tror jag det kommer funka det gjorde det för mig iaf.
      + att man måste vara NCS-medlem....

      Kommentar

      • joe
        Användare
        • juni 2006
        • 1451

        #4
        Tackar för svar

        Ursprungligen postat av Mattias Andersson
        + att man måste vara NCS-medlem....
        Hej! Jag är medlem och har just fattat att jag måste ansöka om att få det registrerat på forumer...gjorde det idag och hoppas kunna komma bort från mitt problem.

        Tack för snabba svar!

        /joe
        MVH - joe

        Värmlänning i exil på Tjörn - nu med några fler Victoriaciklider!

        Kommentar

        • Mattias Andersson
          Användare
          • september 2003
          • 788

          #5
          Ursprungligen postat av joe
          Hej! Jag är medlem och har just fattat att jag måste ansöka om att få det registrerat på forumer...gjorde det idag och hoppas kunna komma bort från mitt problem.

          Tack för snabba svar!

          /joe
          Då bör problemet vara löst...

          Kommentar

          Arbetssätt...