Semester runda hos er! Får man hälsa på?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • m[A]use^
    Användare
    • december 2005
    • 909

    Semester runda hos er! Får man hälsa på?

    Tänkte höra om man får komma å hälsa på hos några av er som har lokaler å mkt malawiciklider! Jag å frugan tänkte göra "sverige" så mkt vi kan i sommar. Å då om det är ok komma å hälsa på några av er. Tänkte pricka in er på kartan å se om man kunde göra någon effektiv resa.

    Pm:a gärna mig om var ni bor o telenummer om det är ok att hälsa på o ev. köpa någon firre! Så hör vi av oss under semestern!

    Tala gärna om butiker ni rekommenderar som vi kan åka till oxå! Aquariummalawi har vi besökt ett antal ggr redan o Nol... förslag mottages gärna!
    Senast redigerad av m[A]use^; 29 juni 2006, 20:36.
    Min zoon
    -m[A]use^ -one aquarist to find them, one plasticbag to bind them, and one aquarium to rule them all!
    Prova på vårt forum tills hemsidan är klar...
    http://www.malawifreaks.se/forum
  • m[A]use^
    Användare
    • december 2005
    • 909

    #2
    Tony kanske? Skulle gärna vilja se dina rovisar!
    Min zoon
    -m[A]use^ -one aquarist to find them, one plasticbag to bind them, and one aquarium to rule them all!
    Prova på vårt forum tills hemsidan är klar...
    http://www.malawifreaks.se/forum

    Kommentar

    • Tony
      Användare
      • april 2002
      • 4594

      #3
      Det är klart. Slå en signal innan du dyker upp så jag är hemma bara. Numret finns i CB
      Tony Englund

      Kommentar

      • m[A]use^
        Användare
        • december 2005
        • 909

        #4
        Kalas! Ska kolla upp var du bor bara
        Min zoon
        -m[A]use^ -one aquarist to find them, one plasticbag to bind them, and one aquarium to rule them all!
        Prova på vårt forum tills hemsidan är klar...
        http://www.malawifreaks.se/forum

        Kommentar

        • m[A]use^
          Användare
          • december 2005
          • 909

          #5
          Ingen annan? Micke har du mkt alster av malawi hemma? Eller jocke kanske? Draktoft...
          Min zoon
          -m[A]use^ -one aquarist to find them, one plasticbag to bind them, and one aquarium to rule them all!
          Prova på vårt forum tills hemsidan är klar...
          http://www.malawifreaks.se/forum

          Kommentar

          • MalawiMannen
            Användare
            • mars 2005
            • 207

            #6
            Jag finns i malmö om ddet är ngn runda ni tänker ta
            Hr 40 kar igång med diverse malawi & tanganyika du kan få se på
            www.very-important.se
            Aquarizt Zentrum

            Nu ombyggd o fin
            Kika in vet jag

            Kommentar

            • deelay
              Användare
              • september 2002
              • 5394

              #7
              Säg till om du ska förbi sthlm så blire lite riktiga firrar me souvlaki =)
              http://www.aquariumstockholm.se/

              Kommentar

              • Joakim Draktoft
                NCS Medlem
                • april 2002
                • 7334

                #8
                Ursprungligen postat av eraserx
                Ingen annan? Micke har du mkt alster av malawi hemma? Eller jocke kanske? Draktoft...
                Tja, du får gärna titta förbi förståss, men du blir nog lite besviken då det endast finns 2 kar igång hemma med diverse malawi.
                Joakim Draktoft
                f.d Webmaster Ciklid.se
                ____________________________________________

                Kommentar

                • m[A]use^
                  Användare
                  • december 2005
                  • 909

                  #9
                  Tackar malawimannen deelay draktoft! Ska pricka in er på kartan o se om det blir åt det hållet! Funderar på ev. upp mot Stockholm å kolla in eventuella akvariebutiker där. Vilka av er bor däromkring?

                  Ska även en runda åt göteborgshållet... Så ni som bor däråt kanske man skulle passa på å kika in hos då oxå!
                  Min zoon
                  -m[A]use^ -one aquarist to find them, one plasticbag to bind them, and one aquarium to rule them all!
                  Prova på vårt forum tills hemsidan är klar...
                  http://www.malawifreaks.se/forum

                  Kommentar

                  • m[A]use^
                    Användare
                    • december 2005
                    • 909

                    #10
                    Ursprungligen postat av deelay
                    Säg till om du ska förbi sthlm så blire lite riktiga firrar me souvlaki =)

                    Vore rena lyxen Kommer enbart för souvlakin hehe! Tar väl ev. me en kall öl förstås!
                    Min zoon
                    -m[A]use^ -one aquarist to find them, one plasticbag to bind them, and one aquarium to rule them all!
                    Prova på vårt forum tills hemsidan är klar...
                    http://www.malawifreaks.se/forum

                    Kommentar

                    • deelay
                      Användare
                      • september 2002
                      • 5394

                      #11
                      Bara säga till så går grillen på =) Så kan jag visa dig dom 2 sevärda butikerna i sthlm.
                      http://www.aquariumstockholm.se/

                      Kommentar

                      • PatrikMalmo
                        Användare
                        • maj 2005
                        • 4642

                        #12
                        Deelay,
                        Lagret och Leasing? Du glömmer väl inte Södermalms? Janne Wester är duktig som få, men det är klart, särdeles mycket sjöciklider är det inte.

                        Eraser,
                        passerar du Skåne och Malmö så bor jag också här. Inte särdeles mycket sjöciklider, men några i allafall - samt en lokal i vardande.

                        Hilsen,

                        P
                        Ingen fisk har läst böckerna.

                        Kommentar

                        • Ancient
                          Användare
                          • juni 2006
                          • 36

                          #13
                          Ursprungligen postat av PatrikMalmo
                          Deelay,
                          Lagret och Leasing? Du glömmer väl inte Södermalms? Janne Wester är duktig som få, men det är klart, särdeles mycket sjöciklider är det inte.

                          Eraser,
                          passerar du Skåne och Malmö så bor jag också här. Inte särdeles mycket sjöciklider, men några i allafall - samt en lokal i vardande.

                          Hilsen,

                          P
                          Vad heter affären på Södermalm? Nyflyttad till sthlm så har bara hittat Globefish/lagret och Leasing som varit "värda" nåt ännu..

                          Kommentar

                          • Micke
                            Användare
                            • april 2002
                            • 9579

                            #14
                            Ursprungligen postat av Ancient
                            Vad heter affären på Södermalm?
                            Allt för den seriöse akvaristen! Pelvicachromis pulcher Nigeria Pelvicachromis subocellatus Matadi Pelvicachromis taeniatus Nigeria red Killis Epiplatys infrafasciatus baroi Ebonji Poropanchax normani Fundulopanchax gardneri nigerianus Misaje Chromaphyosemion bitaeniatum Afanyangan Tetror Neolebias trilineatus Phenacogrammus interruptus Ciklider Apistogramma agassizi Apistogramma borellii Paraguay Apistogramma hongsloi Apistogramma piauiensis Apistogramma trifasciata Dicrossus filamentosus Mikrogeophagus ramirezi Pterophyllum scalare Thorichthys meeki Rio Candelaria Levandefödare Poecilia Endler Priapella intermedia Xiphophorus pygmaeus Rio Axtla Killis Aphyolebias peruensis Santa Anna Malar Ancistrus dolichopterus Corydoras eques Corydoras paleatus Corydoras rabauti Otocinclus hoppei Parotocinclus Parotocinclus Tiger Tetror Carnegiella marthae Hasemania nana Hemigrammus erythrozonus Hemigrammus bleheri Hyphessobrycon amandae Hyphessobrycon rosaceus Hyphessobrycon megalopterus Hyphessobrycon pulchripinnis Hyphessobrycon roseus Hyphessobrycon sweglesi Inpaichthys kerri Moenkhausia pittieri Nannostomus marginatus Nematobrycon palmeri Paracheirodon axelrodi Barber Oreichthys ”Sail Fin” Puntius anchisporus Puntius titteya Labyrintfiskar Betta imbellis Betta rutilans Betta pugnax Colisa chuna Sphaerichthys osphromenoides Parosphromenus Pseudosphromenus dayi Trichogaster leerii Trichogaster trichopterus Trichopsis pumila Rasboror Boraras maculatus Boraras merah Danio choprae Danio kyathit Danio roseus Sawbwa resplendens Sundadanio axelrodi Tanichthys micagemmae Trigonostigma heteromorpha Blåögon Pseudomugil gertrudae Pseudomugil signifer Gobi Tateurndina ocellicauda Regnbågsfiskar Iriatherina werneri Melanotaenia papuae Melanotaenia parva Melanotaenia praecox


                            Ursprungligen postat av eraserx
                            Ingen annan? Micke har du mkt alster av malawi hemma?
                            Nej så mycket malawialster finns det inte, men ni är välkomna och ni har vägarna förbi.
                            Ciklider.se - En sida om Afrikanska ciklider
                            Kullafotografen.se - Blogg och fotogalleri

                            Kommentar

                            • Alexander Ylipää
                              Användare
                              • oktober 2003
                              • 3615

                              #15
                              Du är så välkommen till oss också Daniel!
                              Mvh Alex

                              Kommentar

                              Arbetssätt...