Drömelvan

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Banderad
    Användare
    • februari 2006
    • 3479

    Drömelvan

    Hej

    Fick en liten kul idé här. Den går ut på att vi kan ha en liten intern tävling här på ciklid.se i Aftonbladets drömelva. Jag skapade en liga som heter Ciklid. Det är bara att joina den. För att vara med i drömelvan måste man dock betala 40-50:- (kommer inte ihåg exakt hur mycket). Sedan kan man vinna en massa resor och så. Om det finns folk här som i alla fall har tänkt sig att göra en drömelva (eller redan har en) kan ni ju joina (kostar alltså inget extra). Vinsten i ligan är äran.

    /Jocke
  • Kalle-El
    Användare
    • augusti 2005
    • 255

    #2
    Jag hänger nog på, om jag hinner skapa ett lag i tid. Vill bara läsa på reglerna lite. Aftonbladet har ibland lite tokiga regler i sina tävlingar som att köpa tidningen och få extra pengar att handla för och liknande strunt...

    Nåväl kan sitta och pula med detta nu då jag inte har något bättre att göra!

    Kommentar

    • Zaphi
      NCS Medlem
      • juli 2002
      • 5395

      #3
      Hmm, det är inget lurigt. Det kostar 50kr, inget mer.

      Vi har redan en kompisliga med lite betting på G! Jag säkert 3-4 timmar på mitt lag så jag orkar nog inte göra ett till nu haha!
      www.viktorsundberg.se | www.naturfotokurser.se

      Kommentar

      • Micke
        Användare
        • april 2002
        • 9579

        #4
        Så, nu har jag anmält ett lag till ciklidligan.
        Ciklider.se - En sida om Afrikanska ciklider
        Kullafotografen.se - Blogg och fotogalleri

        Kommentar

        • Banderad
          Användare
          • februari 2006
          • 3479

          #5
          Ansök igen Micke, jag accepterade med av någon skum anledning nekades du.

          /Jocke

          Kommentar

          • Kalle-El
            Användare
            • augusti 2005
            • 255

            #6
            Ursprungligen postat av Zaphi
            Hmm, det är inget lurigt. Det kostar 50kr, inget mer.

            Vi har redan en kompisliga med lite betting på G! Jag säkert 3-4 timmar på mitt lag så jag orkar nog inte göra ett till nu haha!
            Lade du ner tre fyra timmar på ditt lag? Då måste u ju gjort några rejäla fynd!

            Tyvärr, och precis som alltid när det gäller aftonbladet, ger de bonus om man köper deras tidning under vm. Om jag skall vara helt ärlig tyckar jag det är väldigt dålig stil att mer eller mindre "tvinga" fotbollstokiga personer att köpa tidningen varje dag för at tfå de nödvändiga bonuspinnarna. ( Jag säger nödvändiga för de spelar väldigt stor roll under slutet av spelet då det inte längre finns så många lag / spelare kvar att välja bland. )

            Kommentar

            Arbetssätt...