Apistogramma macmasteri och baby face

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Lucas_magi
    Användare
    • april 2005
    • 63

    Apistogramma macmasteri och baby face

    Hej, jag undrar om dessa apisto. är haremlekare som dom flesta apisto? Sen har jag försökt att hitta lite info om baby face men jag hittar inte ngn. vad vill dom ha för ph, temp och hur stora blir dom? Funkar dom bra med kakaduor och macmasteri i en stor tank? Och funkar macmasteri bra ihop med kakaduor och agazzi?
  • Lucas_magi
    Användare
    • april 2005
    • 63

    #2
    Är det ingen som har ngn infomartion om dessa?

    Kommentar

    • Alexander Ylipää
      Användare
      • oktober 2003
      • 3615

      #3
      Är lat idag
      Mvh Alex

      Kommentar

      • Lucas_magi
        Användare
        • april 2005
        • 63

        #4
        tack för länken. Jag kunde inte hitta ngn när jag sökte så jag trodde inte de hade diskuterats så mycke här. Fast sökmotorn brukar va lite kass för mig.

        Kommentar

        • kaj.p
          Användare
          • april 2002
          • 2294

          #5
          Sök på Vijeta o Eunotus så hittar du rätt.
          Diskussällskapet
          www.diskusforum.se

          Kommentar

          • Gäst

            #6
            Hej! Fråga om Boliviaciklid?!

            Hej!
            Jag vill ju inte starta upp en ny tråd utan frågar i denna tråd om dvärgciklider,vet någon här något om Boilivianska fjärilsciklider?!Funderar på att börja odla på dom.Mvh Ann-Mari PS:Har dessa ciklider kanskt tom någon egen webbsida?!

            Kommentar

            • Lutt
              Användare
              • oktober 2005
              • 1919

              #7
              Ursprungligen postat av annmari
              Hej!
              Jag vill ju inte starta upp en ny tråd utan frågar i denna tråd om dvärgciklider,vet någon här något om Boilivianska fjärilsciklider?!Funderar på att börja odla på dom.Mvh Ann-Mari PS:Har dessa ciklider kanskt tom någon egen webbsida?!
              hej ann-mari
              hade för några år sen ett par...och dom påminner mycket om den vanliga fjärilscikliden men mina la sina ägg i gropar eller i ett hörne på siliconen...annars tycker ja att det är en trevlig dvärgciklid som alla borde testa.

              Kommentar

              • Gäst

                #8
                Hej!

                Hej!
                Tack för svaret Lutt,nu blir jag riktigt nyfiken på dom som jag skrev tidigare det finns en sådan ciklid på sista sidan i nya CB ska skaffa ett lekpar för 120 kr och odla på dom,vad jag förstår så är dom inte heller riktigt lika känsliga som den ordinarie fjärilscikliden.Måste köpa in rådasand finkorning sådan,har ni flera tips här på denna tråd tages dom tacksamt emot.Mvh Ann-Mari

                Kommentar

                Arbetssätt...