Amazonas på animal planet

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Jonas E
    Användare
    • februari 2003
    • 2533

    #76
    jag vill ha en såndär jättewstor 3-meterstorsk som va röd på sidan och vägde 200kilo. Kan man ha den i ett 720?
    /Jonas
    540liter innehållandes 4st synodontis multipunctatus och en ancistrus

    Kommentar

    • panna
      Användare
      • december 2004
      • 233

      #77
      En liten avstickare bara, hur arresterar man 5000 deltagare? Ni som är intreserade kan titta här . http://www.dreamhack.se/dhw05/se.100.html. Men som Zaphi säger så har styrelsen tagit detta beslut. Styrelsen vill ju ha ryggen fri. mvh Jouni

      Kommentar

      • Wilhelm
        Användare
        • april 2002
        • 9122

        #78
        Ursprungligen postat av Jonas E
        jag vill ha en såndär jättewstor 3-meterstorsk som va röd på sidan och vägde 200kilo. Kan man ha den i ett 720?
        Det går säkert bara 720 karet är något längre än 3 meter. :-)
        mvh Wilhelm

        "Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"


        www.linkopings-akvarieforening.net/
        Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
        www.aquafish.info www.crossbow-crest.se

        Kommentar

        • MickeA
          Användare
          • juni 2003
          • 456

          #79
          Den här killen har ju arapaima i sitt lilla akvarium.
          Remember you are only restricted by the size of your dream. and I dream MEGA GO THE EXTRA MILE ..................IT'S NEVER CROWDED I built my mega and mini mega tanks in the 1994 to 1997 period. My mega tank: I built the tank as an addition to the home and then joined it by putting doors...

          Kommentar

          • Kalle-El
            Användare
            • augusti 2005
            • 255

            #80
            Ursprungligen postat av MickeA
            Nu har jag också nyss sett filmen, hur jag skaffade den får väl vara osagt, men det var i alla fall ruggigt bra kvalitet, säkert samma version som den Daniel såg. Min X-Box hade tråkigt nog problem med att orka spela upp den så jag fick lida av lite hackigheter ibland, men bortsett från den för bra kvaliten var det otroligt välgjort. Applåder till japsarna!

            Jag visste faktiskt inte att arapaiman var yngelvårdande. Måste ju vara hur mäktigt som helst att se i verkligheten. Någon gång MÅSTE jag resa dit!

            Fantastiskt vackert filmat, man fick verkligen inspiration till biotoper. Men jag hade velat se mer ciklider, t.ex. cichla fick man ju bara se några sekunder. :-(
            Tror snarast du behöver uppdatera dina codecs...

            Kommentar

            • Alexander Ylipää
              Användare
              • oktober 2003
              • 3615

              #81
              Vill härmed be om ursäkt om jag har betett mig hånfullt mot nån eller några, var absolut inte meningen.

              Delade meningar finns och jag håller mig fast till mina åsikter.

              Nog av det nu !!


              Har fortfarande inte sett filmen, men har hört att det ska vara dokumenterad diskuslek i det vilda för första gången
              Mvh Alex

              Kommentar

              • Lutt
                Användare
                • oktober 2005
                • 1919

                #82
                alla ni som missade ekvatorn-solens floder så kommer ett nytt försök den 18 juni 19:00 på discovery mix å på animal planet...får inte missa det en gång till!

                Kommentar

                • Jeppe
                  Användare
                  • oktober 2005
                  • 409

                  #83
                  Ursprungligen postat av Laesk
                  MEN.. nyckelord.. jo visst så är de säkert ... hmm en ventilering, lanet dreamhack som hålls i jönköping 2ggr/år me flera tusen deltagare... undra varför inte polisen å andra högre makter slår till där? Lanet går ju ut på å dela filmer osv osv..
                  Lite sent att komma med det nu men..

                  Visst, på DH(dreamhack) är det många som skickar filmer o.dyl. till varandra, men DH är egentligen till för spelare, inte för "brottslingar".. jag tror inte att dom som skapade DH avsedde att spelarna skulle skicka filmer till varandra, men nu har det blivit så ändå..
                  540 Troffar, Callochromis ect
                  100 sydamerica, dvärgar
                  120 tomt, snart snäcklekare från Tanganyika
                  40 tomt

                  Qui dormit, non peccat

                  Kommentar

                  • Dansken
                    Användare
                    • november 2004
                    • 47

                    #84
                    En liten påminnelse:

                    Programmet "Solens floder" visas idag igen, både på animal planet och på mixen, klockan 19.00.
                    Christian Andersson

                    Kommentar

                    • Gäst

                      #85
                      Hipp vad jag är glad har Animal PLanet!

                      Hej!
                      Vad glad man är man har ju Animal PLanet,vilka filmer,oj,oj,detta med diskus är ju riktigt roligt.ska lära känna denna underbara kanal ännu mer.Mvh Ann-Mari PS:Trevlig sommar alla NCSare

                      Kommentar

                      Arbetssätt...