Medlemmarnas bilder nedlagt?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Midas_Tom
    Användare
    • mars 2005
    • 809

    Medlemmarnas bilder nedlagt?

    Hej..
    jag undrar om medlemmarnas bilder har lagts ner ? eller är det att alla postar bilder i den populära tråden : Lägg upp era nytagna bilder ...?

    har tänkt lite på det.. kommer aldrig upp nya bilder där..vilket jag tycker är lite tråkit det var kul att kolla när det hade kommit nya bilder
    //tom

    http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=428732
  • Robbe
    Användare
    • februari 2003
    • 527

    #2
    Jag håller helt klart med att medlemmarnas bilder har stagnerat(coolt ord va?) håller även med att det var mycket kul att se alla nyinlagda bilder där förut.Det borde väl komma in en hel del foton som inte platsar i fototävlingen och dom skulle väl kunna hamna i medlemmarnas bilder eller ?

    Kommentar

    • StefanL
      Användare
      • augusti 2002
      • 10784

      #3
      Det blev inte mycket svar på din fråga så jag försöker med en idé...

      Om nu inte Medlemmarnas bilder planeras att läggas ned så kanske min idé kan tillämpas.

      Som det är nu så laddas foton upp via forumet och foton hamnar sällan eller aldrig i medlemmarnas bilder. Min idé är att man har en uppladdningsdel som är valbar av medlemmen där man helt enkelt bockar för att man även vill ladda upp foton till Medlemmarnas bilder under ens namn (styrt via medlemsnummer). På det viset så får man foton samlade på ett och samma ställe samt att fotografen visar det i forumet som det var tänkt från början. Här avlastar man också en som behöver sitta och arbeta med att lägga upp bilderna då detta sköts via vanliga uppladdningen till forumet. Bockar man inte för att även lägga fotot i medlemmarnas bilder så laddas den enbart upp till forumet.

      En utveckling av detta är att man i samband med att man bockar för att ladda upp även till Medlemmarnas bilder då accepterar att ens foto kan komma att användas i NCS artregister. På det viset så kan ansvariga för artregistret gå till Medlemmarnas bilder för att leta foton istället för att behöva gå igenom en massa trådar på forumet.

      Bara en idé om hur vi ska kunna återuppliva Medlemmarnas bilder...och göra det på enklaste sättet utan en massa merarbete för ansvariga på ciklid.se.

      Kommentar

      • StefanL
        Användare
        • augusti 2002
        • 10784

        #4
        Uppdaterar denna då jag gärna vill ha svar från ansvarig.

        Kommentar

        • anli
          Användare
          • mars 2003
          • 3740

          #5
          Ursprungligen postat av Stefan Larsson
          Uppdaterar denna då jag gärna vill ha svar från ansvarig.
          Ansvariga är nog på semester om jag inte minns fel.
          Anders L

          Kommentar

          Arbetssätt...