Apistogrammatråden

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg

  • Anders i Askim
    svarade
    Ursprungligen postat av PiaJo
    Här kommer en bild på min Apistogramma Atahulpa hanne
    Grym fisk och lika bra bild!

    Lämna en kommentar:


  • PiaJo
    svarade
    han är en riktig snygging

    Lämna en kommentar:


  • DaRe
    svarade
    ay caramba. Snygging och toppenfoto!

    Lämna en kommentar:


  • PiaJo
    svarade
    Här kommer en bild på min Apistogramma Atahulpa hanne
    Bifogade filer

    Lämna en kommentar:


  • PiaJo
    svarade
    Kul, mina har precis blivit flyttad till ett nytt kar så jag hoppas att mina leker snart med, de har börjat svassa för varandra så det är lovande vi får hålla våra tummar att vi båda får se yngel snart

    Lämna en kommentar:


  • David
    svarade
    Jag köpte dom på Nols jag också, VF. =)
    Kul att två av honorna redan tagit varsin grotta som dom vaktar.

    Lämna en kommentar:


  • PiaJo
    svarade
    Ursprungligen postat av David
    Fina bilder på underbart fina fiskar. Har gått igenom hela tråden och blev så inspirerad av dessa skönheter så var tvungen att slå till på 2+3 A. Eremnopyge =)
    PiaJo får jag fråga vilka inställningar du har på kameran för att då dessa fina bilder?
    Har testat omkring lite med 1/125, f8, iso200, wb auto med macro och intern blixt... Men verkar helt omöjligt att få samma skärpa som du har på dina bilder.

    //D
    Vart köpte du dina Apistogramma eremnopyge ? Jag köpte mitt par på Nols

    Lämna en kommentar:


  • PiaJo
    svarade
    Ursprungligen postat av David
    Fina bilder på underbart fina fiskar. Har gått igenom hela tråden och blev så inspirerad av dessa skönheter så var tvungen att slå till på 2+3 A. Eremnopyge =)
    PiaJo får jag fråga vilka inställningar du har på kameran för att då dessa fina bilder?
    Har testat omkring lite med 1/125, f8, iso200, wb auto med macro och intern blixt... Men verkar helt omöjligt att få samma skärpa som du har på dina bilder.

    //D
    Tack! Roligt att kunna inspirera till att fler hittar dessa underbara små fiskar
    Jag kör med en Canon 600D med en extern blixt och det senaste tillbehöret som jag nu uteslutande använder är ett 100mm macro, jag skall erkänna att jag kör nog till 80% med autoläget på kameran enklast och eftersom det blir bra bilder i mina ögon sett så räcker det för mig. Sen tar jag många många foton för att få fram några som är hyfsade

    Lämna en kommentar:


  • DaRe
    svarade
    Hon är duktig och jag fattar det inte heller.

    Lämna en kommentar:


  • David
    svarade
    Fina bilder på underbart fina fiskar. Har gått igenom hela tråden och blev så inspirerad av dessa skönheter så var tvungen att slå till på 2+3 A. Eremnopyge =)
    PiaJo får jag fråga vilka inställningar du har på kameran för att då dessa fina bilder?
    Har testat omkring lite med 1/125, f8, iso200, wb auto med macro och intern blixt... Men verkar helt omöjligt att få samma skärpa som du har på dina bilder.

    //D

    Lämna en kommentar:


  • DaRe
    svarade
    Aha de har hittat varandra. Stiliga är de minsann.

    Lämna en kommentar:


  • PiaJo
    svarade
    Bilder på mitt Apistogramma staecki -par
    Bifogade filer

    Lämna en kommentar:


  • DaRe
    svarade
    Sv: Apistogrammatråden

    Härlig närbild. Maila gärna ,)

    Lämna en kommentar:


  • fart66
    svarade
    Apistogramma sp. ´Wangenfleck´ dominant hanne

    Her er et bilde av min Apistogramma sp. ´Wangenfleck´ dominante hanne.

    [/URL]

    Lämna en kommentar:


  • DaRe
    svarade
    Sv: Apistogrammatråden

    Superfina bilder

    Lämna en kommentar:

Arbetssätt...