Forumet instabilt?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • malplacerad
    Användare
    • maj 2005
    • 877

    #16
    Igår kväll c:a 21:15- 22:30 gick det inte att komma åt forumet, jag gick och lade mig så vet ej om åtkomst var möjlig senare, imorse runt 07:00 kunde jag inte heller komma åt forumet.

    Var det någon annan som hade problem då eller är det bara från min sida det krånglar?
    ||||

    Kommentar

    • christer antonsson
      Användare
      • september 2002
      • 183

      #17
      skumt

      Någon mer som upplever att när man går in i en ämneskategori så hoppar det automatiskt till senaste inlägget/svaret ?!! detta är otroligt frustrerande då jag får hoppa tillbaka ibland åtskilliga sidor!
      Christer Antonsson

      1800 liter Troffar:
      Ikola
      Pemba
      Duboisi- Mazwa
      Red Rainbow- Kapere

      Kommentar

      • StefanL
        Användare
        • augusti 2002
        • 10784

        #18
        Det händer inte mig...men det som jag tycker är synd är att när man vill hoppa in på en speciell kategori typ "afrikanska ciklider" så är det väldigt få ämnen som listas upp...

        Historiken borde vara större så att man inte missar för mycket för snabbt.

        Kommentar

        • Joakim Draktoft
          NCS Medlem
          • april 2002
          • 7334

          #19
          Missa inte nöjligheten som finns att själv ställa Visningsalternativ.

          Längst ned när man tittar på en avdelning sysn detta alternativ, och där ställer man helt enkelt själv in hurlång historik man vill ha, tex. Senaste inlägg - Senaste 2 dygen eller varför inte Senaste månaden.

          Standardinställningen i forumet (om man inte valt något själv) stod fram tills jag ändrade det för 15 inuter sedan, till visa Senaste dagen, men jag har nu satt detta till Senaste veckan.
          Joakim Draktoft
          f.d Webmaster Ciklid.se
          ____________________________________________

          Kommentar

          • StefanL
            Användare
            • augusti 2002
            • 10784

            #20
            Tack för infon Joakim! Nu ser det genast mycket roligare ut...

            Kommentar

            Arbetssätt...