Många liter SA vatten
Kollaps
X
-
Nja än så länge...men man önskar nästan att uaruerna hade varit en dm större. Mina Uaru amp. går säkra dom ligger nog på 25 minst kanske mer. -
Riktigt snyggt kar micke.
snygg combo oxå, funkar det med leopoldi och fernadezyepezi i samma kar, det skulle liksom vara min drömcombo i ett hemmakar i väggen....Lämna en kommentar:
-
Ajajaj, Dessa dyrgripar växer ju inte på trä precis. Hoppas att du får behålla dom du har kvar.Lämna en kommentar:
-
typ 20-22 cm tror inte dom blir större...om du menar fernadezyepezi.
Har tyvärr bara 3 kvar.Lämna en kommentar:
-
Riktigt snygga firrar du har i den byttan
Hur stora har dina Uaru blivit?Lämna en kommentar:
-
Tack jag köpte dom bara för ett par veckor sedan och dom har acklimatiserat sig bra. Potamotrygon leopoldi.Lämna en kommentar:
-
detta ser ju jättebra ut!, jag har alltid gillat rockor, men kan inte ha egna för tillfället. har inte sett de svarta förut men dom se fina ut!Lämna en kommentar:
-
-
Gäst svarade
Visst är fernandezyepezi en exklusiv firre men brukar ochså kosta därefter.
Ber hövligen om ursäkt Wonko, trodde du "uppskattade" olika hantelciklider precis som jag...(vfr ett förväxlande med uarus inte föreföll sannolikt, Cichlorna "läste" jag inte..!)
Mvh/Andreas.Lämna en kommentar:
-
En mycket snygg fisk måste jag säga!Lämna en kommentar:
-
Gäst svaradeInstämmer, mkt maffigt kar med maffiga fiskar!!!
Wonko, se inlägg #70, Heros sp. "red shoulder"...
Mvh/Andreas.Lämna en kommentar:
-
Fantastiska fiskar.
Det är ju otroligt läckra fiskar du har. De som simmar längst fram ser ut som några ovanliga hantelciklider eller är det nånting annat? Cichlorna är också grymt snygga. Helt fantastiskt är det iaf.Lämna en kommentar:
Lämna en kommentar: