Lagerhyllor.

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • malplacerad
    Användare
    • maj 2005
    • 877

    Lagerhyllor.

    Har ett tag varit inne på att köpa lagerhyllor till mina små odlingskar, antingen från clas ohlson eller jula, men häromdagen när jag bläddrade igenom silvans utskick så såg jag att dem också hade lagerhyllor till salu.

    Deras är billigare samt klarar mer tyngd per hyllsektion, den stora klarar 175 kilo per hyllplan, det står dock ej vad den lilla klarar. Låter riktigt bra iaf, är det någon på forumet som har använt dessa eller andra lagerhyllor till sina akvarium?

    Hur som helst, jag ska dit och kolla på lördag om det är öppet då.

    Här kan ni kolla in dem på sidan 3
    Senast redigerad av malplacerad; 05 januari 2006, 22:47.
    ||||
  • PeBe
    Användare
    • september 2005
    • 26

    #2
    Hyllplan

    Jag har testat Silvans kraftigare hylla och den var den hemsk svår att montera.
    Det var mycket dålig passning på den hylla jag köpte (otur kanske?) och hyllplanen är i obehandlad spånskiva. Den kändes även svajig
    Tror inte jag hade vågat fyllt den med flera akvarier utan förstärkning..............
    Jag lämnade tillbaka hyllan.

    Kommentar

    • olaJ
      Användare
      • augusti 2003
      • 584

      #3
      Kolla här också, kanske för kraftiga hyllor, men kanske det kan vara ngt ändå.
      "Jag skulle aldrig kunna tänka mig att bli medlem i en klubb som tillåter såna som mig som medlemmar.": Groucho Marx

      Kommentar

      • malplacerad
        Användare
        • maj 2005
        • 877

        #4
        Jag var till silvan i lördags och bestämde mig för att inte köpa hyllan, av samma anledningar som du nämner PeBe.

        Får tacka för länken olaJ, stabilare hyllor än de där lär man inte behöva.
        ||||

        Kommentar

        Arbetssätt...