Thailand i fem veckor

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • GoSatta
    Användare
    • februari 2003
    • 1686

    Thailand i fem veckor

    nu försvinner jag till Thailand och Hong Kong i fem veckor och alla mail till medlem@ciklid.se kommer att skickas till Anli.

    För er som har börjat betala in för 2006 så kommer utskicket att börja i början på Februari och det kommer ingen bekräftelse på att pengarna är mottagna, vill ni ändå veta så går det att maila och fråga.

    2005 har varit ett både roligt och jobbigt år för många i NCS, för oss i styrelsen mycket på grund av att så många var helt nya. Dom flesta av er är nöjda och glada det vet vi men en del har fått lite mer problem än vad man kanske förväntar sig. Senaste månaderna har mycket kört ihopp sig för mig och jag vet att en del inte har fått svar på sina frågor. Har ni åsikter, klagomål, ideer hör av er till mig så ska jag ta tag i allt igen efter en väldigt efterlängtat semester.

    Förhoppningsvis vill ni alla förälja med oss nästa år också så vi kan fortsätta utveckla både vår hemsida och tidning så att vi blir ännu bättre.

    God jul och Gott nytt år på er!
    /Mats Satta a massagana, Ahamlack, Ulaghize
    http://www.gosatta.org
  • Johan
    Användare
    • augusti 2002
    • 3029

    #2
    trevlig resa! ta många roliga kort som du kan lägga upp här sen, spec fiskar =)

    Kommentar

    Arbetssätt...