Kvällens aktiviteter med Göteborgs ciklidgrupp

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Tony
    Användare
    • April 2002
    • 4594

    Kvällens aktiviteter med Göteborgs ciklidgrupp

    Ni som håller till i västsverige har väl inte missat detta?

    23/11 kl 1830 Plats: Karl Johansgatan 1-3, Göteborg
    Vi besöker Sjöfartsmuséet i Göteborg. Observera tid och veckodag (onsdag).

    På lördag har vi ju också den numera berömda och uppskattade auktionen!

    Mer info på www.gcg.se
    Tony Englund
  • panna
    Användare
    • December 2004
    • 233

    #2
    Missat?

    Nej jag har inte missat varken 23/11 eller 26/11 i infoväg. Men att någon i GTB, har missat vad som sker i Jönkoping helgen V47 är väl illa planerat. Men man kan väl ha olika intressen? Ibland är det ju svårt att få ihop med olika "nördar". Förklaring, jag anser inte att ordet är nedsättande. Jag är nörd ett och två. mvh. Jouni. Ps kom till Köpingslan

    Kommentar

    • PatrikMalmo
      Användare
      • May 2005
      • 4642

      #3
      Sugen på lördagen, vet att det är folk från Skåne som åker upp. Både trist och roligt nog är jag inbokad på annat. Kluven var ordet. Bästa turen och skoj auktion!!

      Hilsen,

      P
      Ingen fisk har läst böckerna.

      Kommentar

      • wofflan
        NCS Medlem
        • September 2003
        • 660

        #4
        hur mycket akvarium har sjöfartsmuset kvar, jag trodde de mer eller mindre stängde ner när universeum startades
        Mvh Fredrik

        Kommentar

        • Tony
          Användare
          • April 2002
          • 4594

          #5
          En av anledningarna att vi besökte Sjöfartsmuseet var att de nyligen startat upp en ny avdelning med ett gäng tropiska saltvattenskar. Faktiskt klart imponerande fast än det knappt var inkört. När korallerna vuxit till sig lite och de fyllt på karen med lite mer fisk lär det bli ännu snyggare. Samliga nya kar hade dessutom all teknik i "boxar" gjorda av tonad acryl vilket var kul för oss som gillar akvarieteknik och sådant. Dyrt som skam såg det ut att vara i vilket fall som helst
          Tony Englund

          Kommentar

          Arbetssätt...