entusiast..!?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • specmats
    Användare
    • december 2004
    • 3060

    entusiast..!?

    Ibland får jag vissa gliringar från mina kompisar angående mitt ciklid intresse som kan få mej att känna en viss ångest och ett ifrågasättande av vad jag egentligen håller på med, en "terapiform" som jag varmt rekommenderar är ett planlöst surfande på internet där man kan hitta personer som är extremt engagerade i sina passioner-som kan ha en positiv effekt..som den här länken http://poetry.rotten.com/bowlerplegic/
    Tropheus Duboisi halembe, so
    Melanochromis Auratus, vf
    Synodontis Petricola, odlade

    Akvarie-setup (Salt)
  • PatrikMalmo
    Användare
    • maj 2005
    • 4642

    #2
    Hmm... man kan ju vända på det också, och tänka på vad polarna missar... Är inte de bitna av något intresse?

    Sen finns det ju gott om trevliga orspråk att stödja sig på. Minns inte vem som sagt detta, men den är lite småskoj:

    "Det är varje människas förbannade plikt att bli ett original"

    Hilsen,

    P
    Ingen fisk har läst böckerna.

    Kommentar

    • dinajel
      Användare
      • november 2004
      • 569

      #3
      Ursprungligen postat av PatrikMalmo
      Sen finns det ju gott om trevliga orspråk att stödja sig på. Minns inte vem som sagt detta, men den är lite småskoj:

      "Det är varje människas förbannade plikt att bli ett original"
      Albert Engström. (Tack för det google. )
      Daniel Andréasson

      Kommentar

      • PatrikMalmo
        Användare
        • maj 2005
        • 4642

        #4
        Google är fint!! Hade för mig att det var någon av de svenska "klassikerna", men nu vet jag framöver - tackar!!

        Hilsen,

        P
        Ingen fisk har läst böckerna.

        Kommentar

        • Erik Österlund
          Användare
          • januari 2005
          • 3788

          #5
          Har "råkat" ut för samma sak. Polarn frågar hur det går med karen, sen börjar man berätta... efter ca 15 sekunder märker man att den andre personen inte var SÅ intresserad. Men jag brukar köra på ändå, måste få utlopp för mina känslor *he he*

          Att det ska vara så svårt att förstå att det är så j*vla kul!!

          Kommentar

          Arbetssätt...