Hund och fiskar

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • anli
    Användare
    • March 2003
    • 3740

    Hund och fiskar

    Måste bara posta dessa bild länkar:



    Ok, lite fånigt... men jycken ser så skön ut när han sitter så länge å tittar på firrarna. De största cikliderna struntar han i men de bruna långsträckta pansarmalarna och andra mindre innevånare är mycket intressanta tydligen. Tyvärr innebär detta att jag få putsa rutorna dagligdax numer
    Anders L
  • Dansken
    Användare
    • November 2004
    • 47

    #2
    sött!

    Får dock också putsa mina rutor varje dag men i mitt fall är det jag själv som dreglar ner dem. Sitter och spanar så pass intensivt att jag ibland är halvvägs inne i karet
    Christian Andersson

    Kommentar

    • Johan
      Användare
      • August 2002
      • 3029

      #3
      vår hund sitter oxå o glor å fiskarna då o då.

      anli vad är det för rot du har i karet?

      Kommentar

      • anli
        Användare
        • March 2003
        • 3740

        #4
        Den grova är är en död gren från ett av våra äppelträd... fick ligga i dammen hela sommaren och gosa till sig. Samt lite andra grenar, hägg eller syren.
        Min panaque är mycket lycklig över de nya pinnarna
        Anders L

        Kommentar

        • PatrikMalmo
          Användare
          • May 2005
          • 4642

          #5
          Mm, man önskar man haft kameran med sig rätt ofta - minns ett växtkar jag hade för attans många år sedan. På gården fanns ständigt ett duktigt gäng katter (10-15 st) och tre av "ungdomarna" hade tagit sig in. De satt tätt ihop på 10-cm avsatsen framför akvariet och följde fiskarnas rörelser mycket noggrant! Svansarna gick som propellrar och de testade då och då att "fånga fisk" med en tass mot glaset.

          Genom åren har det funnits med hundar i mitt liv också, men har aldrig haft någon som varit intresserad av akvarier. Morsans första hund och en av morfars hundar följde dock med spänning alla naturprogram i TV. Övrigt TV-utbud brydde de sig inte om. Rätt skoj att se en vovve sitta snyggt mitt framför TV:n och verkligen följa programmet.

          Hilsen,

          P
          Ingen fisk har läst böckerna.

          Kommentar

          Arbetssätt...