DIF -Guld grävare

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Mr.Fish
    Användare
    • maj 2004
    • 1403

    DIF -Guld grävare

    DIF,DIF,DIF,DIF,DIF,DIF,DIF,DIF,DIF,DIF,DIF,DIF,DI F,DIF,DIF,DIF,DIF,DIF,DIF,DIF,DIF,DIF,DIF,DIF,DIF, DIF,DIDF,DIF,DIF,DIF,DIF,DIF,DIF,DIF,DIF,DIF,DIF,D IF,DIF,DIF,DIF,DIF,DIF,DIF,DIF,
    DIF,DIF,DIF,DIF,DIF,DIF,DIF,DIF,DIF,DIF,DIF,DIF,DI F,DIF,DIF,DIF,DIF,DIF,DIF,DIF,DIF,DIF,DIF,DIF,DIF, DIF,DIDF,DIF,DIF,DIF,DIF,DIF,DIF,DIF,DIF,DIF,DIF,D IF,DIF,DIF,DIF,DIF,DIF,DIF,DIF,
    DIF,DIF,DIF,DIF,DIF,DIF,DIF,DIF,DIF,DIF,DIF,DIF,DI F,DIF,DIF,DIF,DIF,DIF,DIF,DIF,DIF,DIF,DIF,DIF,DIF, DIF,DIDF,DIF,DIF,DIF,DIF,DIF,DIF,DIF,DIF,DIF,DIF,D IF,DIF,DIF,DIF,DIF,DIF,DIF,DIF,
    DIF,DIF,DIF,DIF,DIF,DIF,DIF,DIF,DIF,DIF,DIF,DIF,DI F,DIF,DIF,DIF,DIF,DIF,DIF,DIF,DIF,DIF,DIF,DIF,DIF, DIF,DIDF,DIF,DIF,DIF,DIF,DIF,DIF,DIF,DIF,DIF,DIF,D IF,DIF,DIF,DIF,DIF,DIF,DIF,DIF,
    DIF,DIF,DIF,DIF,DIF,DIF,DIF,DIF,DIF,DIF,DIF,DIF,DI F,DIF,DIF,DIF,DIF,DIF,DIF,DIF,DIF,DIF,DIF,DIF,DIF, DIF,DIDF,DIF,DIF,DIF,DIF,DIF,DIF,DIF,DIF,DIF,DIF,D IF,DIF,DIF,DIF,DIF,DIF,DIF,DIF,
    DIF,DIF,DIF,DIF,DIF,DIF,DIF,DIF,DIF,DIF,DIF,DIF,DI F,DIF,DIF,DIF,DIF,DIF,DIF,DIF,DIF,DIF,DIF,DIDIF,DI F,DIF,DIF,DIF,DIF,DIF,DIF,DIF,DIF,DIF,DIF,DIF,DIF, DIF,DIF,DIF,DIF,DIF,DIF,DIF,DIF,DIF,DIF,DIF,DIF,DI DF,DIF,DIF,DIF,DIF,DIF,DIF,DIF,DIF,DIF,DIF,DIF,DIF ,DIF,DIF,DIF,DIF,DIF,DIF,F,DDIF,DIF,DIF,DIF,DIF,DI F,DIF,DIF,DIF,DIF,DIF,DIF,DIF,DIF,DIF,DIF,DIF,DIF, DIF,DIF,DIF,DIF,DIF,DIF,DIF,DIF,DIDF,DIF,DIF,DIF,D IF,DIF,DIF,DIF,DIF,DIF,DIF,DIF,DIF,DIF,DIF,DIF,DIF ,DIF,DIF,IF,DIF,DIDF,DIF,DIF,DIF,DIF,DIF,DIF,DIF,D IF,DIF,DIF,DIF,DIF,DIF,DIF,DIF,DIF,DIF,DIF,
    SM-Guld!! (så jävla glad! ) -Mr Fish-
  • Cutekid
    Användare
    • januari 2003
    • 3368

    #2
    Får väl gratulera till segern! Jag tycker de var snäppet vassare på höstsäsongen. Grymt härlig forwardline med bra speed.

    Mvh
    Carl

    Besök petrochromis.com´s forum:

    http://petrochromis.com/phpbb3/

    Kommentar

    • Hank
      Användare
      • april 2002
      • 1321

      #3
      Helt klart bäst i Sverige!
      Men det säger INGETING i denna sopliga.....
      /#378 Hank
      Zoonen:
      http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=76285

      NCS medlemsbilder:
      http://www.ciklid.se/medlemsbilder_f...20Persson'

      Kommentar

      • Joakim Draktoft
        NCS Medlem
        • april 2002
        • 7334

        #4
        Patrik, med ett sådant inlägg så kliar det förståss i fingret att modererar enligt:

        §3 Hånfullt beteende, personangrepp samt spridande av negativ information om/mot enskilda personer, moderatorer eller NCS är ALDRIG accepterat. Mobbing och trakasserier ses som mycket allvarligt och får ALLTID en påföljd i form varning eller avstängning från forumet.
        [][][]

        Ni lyckades tack vare att Göteborg förlorade, inte att ni själva vann ;-)

        Det gör förståss ont i själen när de kära Änglarna snubblar på mållinjen, men som god sportsman så får även jag sälla mig till gratulationerna.

        Dessbättre så tror jag ju inte att ni har så stor chans i hockeyn i år. [:-)]
        Joakim Draktoft
        f.d Webmaster Ciklid.se
        ____________________________________________

        Kommentar

        • wofflan
          NCS Medlem
          • september 2003
          • 660

          #5
          hur kommer det sig att Mr. Fish's inlägg är mycket bredare?

          Får väl också gratulera, men nästa år får ni pisk av MFF!
          Mvh Fredrik

          Kommentar

          • Per B
            Användare
            • september 2005
            • 1250

            #6
            Jag är stolt över att vara Djurgårdare! []

            Hockey är betydelselöst. Fotboll är sporternas kung!

            Mr. Fish är lite tjatig (på ett trevligt sätt) och använder inte mellanslag, därför skenar hans inlägg i sidled). ;-)
            Senast redigerad av Per B; 18 oktober 2005, 16:28.
            mvh Per

            Tanganyika och Västafrika i burkarna

            Kommentar

            • Zaphi
              NCS Medlem
              • juli 2002
              • 5395

              #7
              SM-Guld är la inget att skryta om. Återkom när ni vunnit Champions League (och allt det nu hette tidigare) fem gånger, har ett fint litet blått märke på tröjärmen och bucklan i skåpet! -YNWA

              Gör det dessutom utan att lägga 2,3 miljarder på spelare på två säsonger *hint hank*. Inte konstigt ingen går till Stamford Bridge längre. Ingen gillar fejkprylar...
              Senast redigerad av Zaphi; 18 oktober 2005, 17:39.
              www.viktorsundberg.se | www.naturfotokurser.se

              Kommentar

              • Mr.Fish
                Användare
                • maj 2004
                • 1403

                #8
                Ja idag har alla mina polare, som e bajrare, påminnt mej om vilka som hjälpte "gårdarna. Men..vi hade ju faktiskt chansen att "slå sista spiken i kistan" emot Elfsborg, hemma, den
                23 / 10. :-) Sv-Cup, nästa !

                Kommentar

                • Cutekid
                  Användare
                  • januari 2003
                  • 3368

                  #9
                  Det vinner Elfsborg enkelt
                  Carl

                  Besök petrochromis.com´s forum:

                  http://petrochromis.com/phpbb3/

                  Kommentar

                  • Ola Svensson
                    Användare
                    • april 2002
                    • 14633

                    #10
                    Som sportmassig analfabet sa ar min enda kommentar: Patrik, lagg in ett mellanrum efter kommatecken nasta gang om du ska kora ett likartat inlagg (flyter battre pa skarmen) + synd att vi missade varnadra under min blixtvisit i Sverige i helgen.
                    Med vänliga hälsningar

                    Ola

                    Kommentar

                    • Hank
                      Användare
                      • april 2002
                      • 1321

                      #11
                      Ursprungligen postat av Zaphi
                      Gör det dessutom utan att lägga 2,3 miljarder på spelare på två säsonger *hint hank*. Inte konstigt ingen går till Stamford Bridge längre. Ingen gillar fejkprylar...
                      Vilket lag skulle INTE vara "köpelag" om dom hade pengarna?
                      Och glöm inte bort dom som spelade i Chelsea innan Abramovic dök upp. Några platsar än!
                      Att besöka Stamford Bridge är en upplevelse, men det KOSTAR... ;D
                      (skönt att slippa höra gnället om "målsnåla" och "deffensiva" iaf, eller hur Zaphi, du önskar väl att det var som förr..... )
                      Senast redigerad av Hank; 19 oktober 2005, 07:06.
                      /#378 Hank
                      Zoonen:
                      http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=76285

                      NCS medlemsbilder:
                      http://www.ciklid.se/medlemsbilder_f...20Persson'

                      Kommentar

                      • Zaphi
                        NCS Medlem
                        • juli 2002
                        • 5395

                        #12
                        Hm, jag känner Chelseasupportrar som hållt på laget sedan slutet på 60-talet och som har säsongsbiljett på Stamford Bridge som erkänt för mig att utvecklingen har varit tråkig...

                        Menmen, det spelar ingen roll för mig, jag har samvetet i behåll, kanske tråkigt men äkta, och idag förlorar Chelsea med 2-1 och Liverpool vinner med 2-0. Så det så Lampard och Cisse gör båda mål.

                        Förövrigt så håller pool bra i bollen, men har bara svårt att få till det i ligan De spelar hyfsat underhållande ändå tycker jag.
                        www.viktorsundberg.se | www.naturfotokurser.se

                        Kommentar

                        • Mr.Fish
                          Användare
                          • maj 2004
                          • 1403

                          #13
                          Ursprungligen postat av Ola Svensson
                          Som sportmassig analfabet sa ar min enda kommentar: Patrik, lagg in ett mellanrum efter kommatecken nasta gang om du ska kora ett likartat inlagg (flyter battre pa skarmen) + synd att vi missade varnadra under min blixtvisit i Sverige i helgen.
                          ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
                          Jag fattade inte hur mitt inlägg kunde bli så brett. Jag tänkte att Joakim, som ju är en ,hänförd, gårdare ordnade med "reklamplanket" . Ja,ja, skämt å sido.. Nu vet man hur man kan göra för att få ett extra brett inlägg, he, he. Jag hade tyvärr ingen möjlighet att komma till Akv. dag i Uppsala, men jag hörde att det var en trevlig tillställning. Och det måste ha blivit ännu trevligare när NCS-Christian blev tilldelad Oscarn! -Grattis Christian !
                          Det flyger fler plan emot Stockholm, hör av dej nästa resa! Hälsn. Patrik

                          Kommentar

                          Arbetssätt...