Avatarer default?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Cthulu
    Användare
    • juli 2003
    • 21

    Avatarer default?

    Hejsan, finns det någon principiell anledning att Avatarerna visas default och inte är avstängda? Jag skulle gärna se att det var nåt man fick slå på själv om man ville se dom. För mig som jobbar på mycket olika burkar och operativ och där inloggning på varje burk inte är ett alternativ (mest i rena skal) så är det så sjukt lite "ren forumtext", man får helt enkelt bläddra som en idiot.
  • Joakim Draktoft
    NCS Medlem
    • april 2002
    • 7334

    #2
    Detta är något du kan ställa in själv.

    Gå in under Mina profiluppgifter - Redigera alternativ - alternativ för ämnesvisning.
    Du kan där välja om du skall visa Avatar, Signatur eller Bilder.
    Joakim Draktoft
    f.d Webmaster Ciklid.se
    ____________________________________________

    Kommentar

    • Zaphi
      NCS Medlem
      • juli 2002
      • 5395

      #3
      Jag är relativt övertygad om att de flesta gärna vill se avatarerna och att det därför är standard att de visas... Det är ju som sagt inga problem att stänga av om det är så.
      www.viktorsundberg.se | www.naturfotokurser.se

      Kommentar

      • Cthulu
        Användare
        • juli 2003
        • 21

        #4
        Som jag skrev ovan så är det praktiskt omöjligt för mig att hålla på och logga in och ställa in såna saker då jag flyttar runt på mycket olika burkar, det var därför jag frågade.

        Kommentar

        • Joakim Draktoft
          NCS Medlem
          • april 2002
          • 7334

          #5
          Jag förstår din problematik. Det finns ingen lösning "out-of-the-box" idag, men jag har en tanke om hur det skulle kunna lösas. Låt mig återkomma i frågan.
          Joakim Draktoft
          f.d Webmaster Ciklid.se
          ____________________________________________

          Kommentar

          • Cthulu
            Användare
            • juli 2003
            • 21

            #6
            Det är inget jätteproblem, det kommer även bli bättre sen när "vyn" på frontsidan är klar med de 10 (eller liknande gissar jag) senaste inläggen är klara för då används mest dom direkt och då kommer man ifrån en del av det här bläddrandet som råder i nuläget.

            Kommentar

            Arbetssätt...