Gruppmedlemsskap

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Havs
    Användare
    • December 2004
    • 607

    #16
    Ursprungligen postat av Joakim Draktoft
    Jag tror precis som Per att det inte gagnar att göra "elit"-grupper. Avsikten från styrelsen sida är att låta information vara så öppen som möjligt för alla.

    Det gjordes ett försök med årslösenordet för att komma åt foto-avdelningen, men efter massiv kritik så öppnades den för alla och kommer så att förbli.

    Att vi ger betalande NCS medlemmar mer möjligheter är naturligt, då det ju bla. är deras medlemsavgifter som står för våra omkostnader. Vi har valt att endast göra begräsningar med bilduppladdning i forumet.
    Det är möjligt att jag formulerat míg på ett sätt som inte varit min avsikt. Jag menar då att jag inte på något vis menar att det skall vara halvstängda "elit"-grupper, som det är svårt att bli medlem i. Jag tänker mig mer intressegrupper, där gruppstartaren i princip godkänner alla som ansöker om medlemsskap.

    Till sist så tycker jag att styrelsens avsikt, att låta information vara så öppen som möjligt, är en fullgod mycket bra avsikt. I förlängningen torde det betyda inga fler grupper.
    Min zoon

    Kommentar

    Arbetssätt...