Ciklidbladet 3/2005

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • discusred
    Användare
    • June 2004
    • 851

    #76
    Härligt att komma hem ifrån en veckas semester i Korsika och ha ciklidbladet i brevlådan. Nu är det att bara bädda ner sig i sängen med ciklidbladet.

    Kommentar

    • imported_n/a
      Användare
      • October 2004
      • 531

      #77
      Hej!
      Den nya ciklidbok som det annonseras om i nya CB,den bör man köpa,förvisso har jag ju inte Malawi nu utan Tanganyika,men man lär sig något hela tiden,men jag har lite snålt om pengar just nu,har betalt ett dyrt instrument.Men nåväl,hoppas boken finns kvar till tomten kommer då står den högt uppe på min önskelista.Det är ju roligt när det blir bokrecensioner i CB,nåväl Ciklid på er.Mvh Ann-Mari
      bryggan

      Kommentar

      • jarinen
        Användare
        • April 2003
        • 1888

        #78
        citat:Ursprungligen skickat av Alexander Ylipää

        citat:
        Måste säga att jag förundrades av din artikel Jari. Mycket intressant och häpnadsväckande!!!!!

        Kul att du tycker det, lite synd att man inte hade lite mer vidkommande bilder när det gäller lek och så, har alltid lånat digikamera av kompisar lite sporadiskt. Men men den första artikeln är skriven och till och med publicerad [].

        Har ju i dagarna fått hem en digikamera så förutsättningarna för framtida artiklar är lite bättre.

        Guldsöm har kommit att bli en liten favorit hos mig redan innan CB men Johan Lindgrens artikel och bilder på sina ruskigt fina guldsömar har fått mig att fundera på lite omorganisation i karen här hemma ; )

        Mvh Jari

        Kommentar

        • Torsten
          NCS Medlem
          • September 2002
          • 647

          #79
          Jag gillade artikeln som Jenny skrivit. Speciellt när man vet vem som hon kallar CN..

          Kommentar

          • Christian Alfredsson
            NCS Medlem
            • April 2002
            • 4126

            #80
            Drömciklider handlar ju både om Malawi och Tanganyika.
            Christian Alfredsson
            http://www.zoopet.com
            http://www.christianalfredsson.com

            Kommentar

            • Johan
              Användare
              • August 2002
              • 3029

              #81
              citat:Ursprungligen skickat av jarinen

              citat:Ursprungligen skickat av Alexander Ylipää

              citat:




              Guldsöm har kommit att bli en liten favorit hos mig redan innan CB men Johan Lindgrens artikel och bilder på sina ruskigt fina guldsömar har fått mig att fundera på lite omorganisation i karen här hemma ; )

              Mvh Jari
              kul att det gav något, tyckte den var lite flummmig men tänkte kanske alltid nån som tycker det är värt något, det var lite pirrigt, va ska de andra säga, kommer de såga den totalt..så det var skönt att iaf en som gillade den.[]

              Kommentar

              • Alexander Ylipää
                Användare
                • October 2003
                • 3615

                #82
                citat:så det var skönt att iaf en som gillade den
                Två
                Mvh Alex

                Kommentar

                • doctor
                  Användare
                  • December 2003
                  • 238

                  #83
                  Vart tog den utlovade tredje delen av deathdealers digitala bildbehandlingskurs vägen? Stod i nummer två att den skulle vara med i kommande numret. Annars måste jag säga att artikeln om E. canarensis var väldigt rolig att läsa. Och Johans om guldsömmarna. Efter varje nummer blir jag sugen på att skaffa nya fiskar!

                  Kommentar

                  • Micke
                    Användare
                    • April 2002
                    • 9579

                    #84
                    citat:Ursprungligen skickat av doctor

                    Vart tog den utlovade tredje delen av deathdealers digitala bildbehandlingskurs vägen?
                    Stefan har haft mycket att stå i den senaste tiden, fortsättningen i hans artikelserie kommer så fort han hinner skriva den.
                    Ciklider.se - En sida om Afrikanska ciklider
                    Kullafotografen.se - Blogg och fotogalleri

                    Kommentar

                    • doctor
                      Användare
                      • December 2003
                      • 238

                      #85
                      Ah då har man nått att se fram emot!

                      Kommentar

                      Arbetssätt...