Cichlasoma bocourti

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Lundensis
    Användare
    • mars 2004
    • 2262

    #16
    Henrik: Det var fina fiskar du har. Kul att se. Nu ska laxfodret och räkmixen flöda.

    Kommentar

    • jinnarparen
      NCS Medlem
      • april 2002
      • 2670

      #17
      citat:Henrik: Det var fina fiskar du har. Kul att se. Nu ska laxfodret och räkmixen flöda.
      ...och då dröjer det inte länge förrän de är över 40 cm, jag har sett när du har dragit upp fisk
      Åter till CA

      Det är där jag hör hemma

      Kommentar

      • pirran
        Användare
        • december 2004
        • 186

        #18
        beast: mina boucorti är ca 5 och 7 cm men de växer av bara farten. har dina börjat få färg än? mina kuba ciklider är 10-11 cm och honan är nog den mest aggressiva i karet hon tuktar hanen ordentligt likaså de andra invånarna. kuba cikliderna gräver i allafall enormt mycket.
        pirran

        Kommentar

        • JockeB
          Användare
          • maj 2004
          • 2964

          #19
          Pirran: jaa, min största börjar skimra i guld/grönt på huvudet och rött på kroppen. Mycket snygg!
          Mvh Jocke
          Centralamerikanska Ciklider!

          Kommentar

          • Lejonmarie
            Användare
            • april 2003
            • 429

            #20
            Nytt Bocourti par

            Var och köpte en hona till min Bocorti hane som oxå kommer från Pangea!
            Jättefina ochn ser ut att trivas med varandra, simmar sida vid sida och små gruffar lite. Fast jag har gjort en Soft start för dem och haft nedsläkt större delen av dagen.
            men det verkar lovande! [:-)]
            Trevligt att ha ett par som följer vardran på det viset, det måste vara kärlek! ;-)
            ;-) LejonMarie
            540L Vieja synspila
            500L Cichlasoma bocourti

            http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=105551

            Kommentar

            Arbetssätt...