dubbe avföring

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Boffe
    Användare
    • februari 2003
    • 102

    dubbe avföring

    Har lite funderigar kring mina dubbars avföring det är liksom inga korvar som kommer ut, utan mer smulor liksom undrar om detta e normalt , hade malawi innan och de bajsa korvar.
    hade bara kännst mer tryckt om det var korvar?
    http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=288348
  • Boffe
    Användare
    • februari 2003
    • 102

    #2
    Ingen?
    Matar med räkmix och spirulina flingor
    http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=288348

    Kommentar

    • Fredrik H.
      Användare
      • april 2002
      • 1884

      #3
      Jag upplever unga Troffars avföring som ganska varierande medans vuxnas brukar vara fast och långt. Jag tror inte att du behöver oroa dig så länge det inte är tunnt och vitt.
      Fredrik H.
      Gratis konto på: www.cichlidtube.com
      www.cichlidgallery.org
      www.tropheini.com

      Kommentar

      • imported_n/a
        Användare
        • november 2004
        • 572

        #4
        citat:Ursprungligen skickat av Fredrik H.

        Jag upplever unga Troffars avföring som ganska varierande medans vuxnas brukar vara fast och långt. Jag tror inte att du behöver oroa dig så länge det inte är tunnt och vitt.
        Det här med tunt o vitt....Varför blir det vitt?Menar man kan lura sig ibland o ringa i "bloat" klockan...fast saken ordnar sig ändå...många ggr jag iallafall har misstänkt nått lurt fast det vart falskt alarm...Håll med om att fiskskit faktiskt är intressant,och samtidigt väldigt skrämmande...kommer på mig själv ibland när jag undrar om firren har bajsat på länge eller.[]

        Kommentar

        • Fredrik H.
          Användare
          • april 2002
          • 1884

          #5
          Exakt vad som är orsaken till den vita färgen har jag aldrig hört någon redogörelse för faktiskt. Jag håller med om att vita sytrådar inte alls måste betyda bukvattensot, tvärtom tycker jag att det är vanligast att det försvinner av sig själv.
          Fredrik H.
          Gratis konto på: www.cichlidtube.com
          www.cichlidgallery.org
          www.tropheini.com

          Kommentar

          Arbetssätt...