Filmtajm: Ilsken citrinellum!

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • anli
    Användare
    • mars 2003
    • 3740

    #46
    Ingen rom än! Men de kurade tillsammans i gropen i två dagar och verkade nöjda. Men så i går eftermiddag så var de sura på varandra igen, stod i var sitt hörn och Trimacen hade lite såriga läppar.
    Hade väl varit lite ståhej under dagen skulle jag tro. Men i morse var de polare igen, stod åtminstånde tillsammans utan att tjafsa.
    Vem vet vad som vänter en när man kommer hem från jobbet idag. Man har aldrig tråkig med CA, den saken är säker!
    Börjar nog bli dags att leta efter en röd/orange hona åt Citrinellumen, men det fårnog bli när jag har fått i gång mitt nya 900 liters kar.
    Anders L

    Kommentar

    • zekke
      Användare
      • mars 2004
      • 103

      #47
      Ja kärlek börjar med bråk sägs det

      Kommentar

      • Robin
        Användare
        • januari 2003
        • 4526

        #48
        Mm, det tror jag med..
        Mvh
        Robin

        Kommentar

        • jinnarparen
          NCS Medlem
          • april 2002
          • 2670

          #49
          anli: Samma beteende som din trimac och midas visar upp har jag haft med två doviihanar också. Den lilla hanen lyckades länge "övertyga" den större att den var en hona och det tog flera veckor innan detta "förhållande" sprack.
          Detta var enda sättet för den lilla hanen att överhuvudtaget kunna klara sig i karet. I karet gick det 3 hanar och 7 honor, så han var ju rätt övertygande.
          Jag har för mig att jag beskrev detta i min artikel i ciklidbladet om doviin.
          Så du får fortsätta att leta efter en midashona.
          Åter till CA

          Det är där jag hör hemma

          Kommentar

          Arbetssätt...