wanted:tropheus 2 "test"

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • StefanL
    Användare
    • augusti 2002
    • 10784

    #31
    Ojdå...

    Kommentar

    • spec mats

      #32
      men tycker du inte själv att det här har fått orimliga propotioner?

      Kommentar

      • StefanL
        Användare
        • augusti 2002
        • 10784

        #33
        Njae...det är många som diskuterar detta då det ibland uppfattas som diffus gräns om vad som är tillåtet eller inte.

        Det är ingen som vill hacka på någon utan det är en diskussion som kanske behövs för att man skall förstå skillnaden på forumets- och annonsavdelningens funktion.

        Jag gillar inte att älta saker hela tiden (även om det kanske kan uppfattas så)...men om det uppkommer en diskussion där jag inte tycker samma som någon så påtalar jag gärna detta.

        Jag har inga som helst problem att avsluta detta ämne för min del nu, då jag fått skriva det jag tycker och tänker i denna fråga...

        Tack för mig.

        Kommentar

        • spec mats

          #34
          jag ser att det har varit en ganska omfattande debatt ang detta, och jag hÅller med dej om att det är viktigt att disskutera olika principer-dessutom har jag ungefär samma åsikter som du när det handlar om sortering av inlägg i detta forum,dock visste jag in om dessa regler i mitt första inlägg.Från det ena till det andra!du kanske känner till denna variant som jag är intresserad av, se tropheus "mini"

          Kommentar

          • Micke H
            NCS Medlem
            • oktober 2003
            • 144

            #35
            Detta var det sämsta inlägget på länge....
            540 liter +222 +222 +100

            Kommentar

            Arbetssätt...