Stora Påfågelciklider (Albino) och Ancistrus bortskänkes - Göteborg

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • JMS
    Användare
    • mars 2021
    • 1

    Västra Götaland: Stora Påfågelciklider (Albino) och Ancistrus bortskänkes - Göteborg

    ”-Köp dig akvarium och skaffa dig fiskar, enkelt och rogivande!” Sa min bror…

    Behöver efter min brors tidigare inspirerande ord rätta befolkningsmängden i fiskhabitatet och deportera några kära vänner. Detta detta på grund av att min kunskap kring Akvaristik är i det närmaste obefintlig. Möjligtvis förutom en enastående förmåga att välja fiskar som har en egenskap att transformeras till gigantiska urtidsdjur.

    Påfågelcikliderna Albinos
    • Antal: 2
    • Storlek ca 25 cm
    • Ålder: ca 2 år
    • Kön: Oklart. Men med tanke på att de har förberett att lägga rom flera gånger utan resultat, så kan man anta att en är steril eller så är båda av endera kön.
    Klicka pÃÂ¥ bilden för större storlek  Namn:	        FFAC4290-F0EE-4684-8509-6131A8CBD8C4.jpeg Visningar:	0 Storlek:	217.0 kB ID:     	762092 Klicka pÃ¥ bilden för större storlek  Namn:	        image_58903.jpg Visningar:	3 Storlek:	256.0 kB ID:     	762086

    Ancistrus malar (Okvalificerad antagande)
    • 2 stycken
    • Storlek 40 cm långa (+/- några cm) också dessa välmående.
    • Kön: Oklart

    Klicka pÃÂ¥ bilden för större storlek  Namn:	        B380BA6D-68B0-47C2-9B78-3BDED74EDA3B.jpeg Visningar:	0 Storlek:	137.8 kB ID:     	762097 Klicka pÃ¥ bilden för större storlek  Namn:	        image_58907.jpg Visningar:	3 Storlek:	134.8 kB ID:     	762096

    Bortskänkes i hopp om ett bättre hem, vill inte släppa ut dom i dammen som ligger i området och låta bestarna växa obehindrat.
    Skulle förmodligen riskera en paramilitär insats av djurvårdsverket och försvaret om några år, vilket inte skulle ge ett bra intryck hos grannarna.

    Hör av er vid intresse eller om ni har några frågor kring annonsen!
    Senast redigerad av JMS; 04 mars 2021, 23:12.
Arbetssätt...