If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Att filma är något helt nytt så här är ett försök i alla fall. Flimret från led-sen blir nästan störande på film, i verkligheten upplever man det inte lika tokflimmrigt.
Kanon! precis den tråden jag behöver, ser inte ut som det är jätte svårt att lösa. Finns de i olika färger? Hur vet man vilken drivare man behöver? Undra hur många jag skulle behöva till min jätte burk
//Peter
...
Senast redigerad av GraTis; 02 September 2013, 06:02.
Anledning: Reklam.
Kanon! precis den tråden jag behöver, ser inte ut som det är jätte svårt att lösa. Finns de i olika färger? Hur vet man vilken drivare man behöver? Undra hur många jag skulle behöva till min jätte burk
//Peter
Tack Lasse & Banderad
Ljuset sitter över en standardburk 540liter
Jag är väldigt nöjd med ljuset, men även om det är dimmer så känner jag att det inte räcker till. Jag skulle vilja få ljuset ännu svagare en stund innan det blir mörkt. Har löst det provisoriskt med en annan hemmabyggd led-historia som jag totade ihop för en 4-5 år sedan. Separata timer sköter släckningen.
Nästa projekt blir över mitt 960 liters, (när tid finnes) Kanske går jag då upp till 50w led istället för som i det här fallet med 20wattare. Sen måste styrningen bli bättre så man kan släcka ner enhet för enhet.
Lämna en kommentar: