Ciklidbladet 1/2012 skickas till tryckeriet! Dags att betala medlemsavgiften

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg

  • PiaJo
    svarade
    Yes
    Fick min tidning idag, den bli mycket intressant och roligt att läsa den

    Lämna en kommentar:


  • DaRe
    svarade
    Perfekt så bör de flesta vara framme. om någon väntar så hör av er. Är ni inte med nu så får ni vänta till nästa CB.

    /David

    Lämna en kommentar:


  • Gäst
    Gäst svarade
    Hej

    Hej!
    Så fick jag CB i brevlådan mycket intressanta artiklar speciellt den om Fjärilsciklider, fina biotopfoton / Ann-Mari

    Lämna en kommentar:


  • DaRe
    svarade
    Jag har skickat ett lass med 53 tidningar nu (varav 7st utom Sverige) och där ingår alla som jag sett betalning från fram till idag.

    Kom ihåg att medlemskort kan ni skriva ut själva så snart ni har medlemsbehörighet i forumet genom att gå hit:

    Lämna en kommentar:


  • Rooster
    svarade
    Blir mer och mer spännande för varje dag som går att öppna brevlådan...

    Lämna en kommentar:


  • DaRe
    svarade
    Jag vill också flagga för att vi (NCS) stödjer diverse miljöarbete för ciklider och deras närmiljöer. Det är med era medlemsavgifter detta är möjligt! NCS är en ideell organisation och samlar inga pengar på hög det går rakt ut till tidningen och till miljöarbete. Styrelsen har inget arvode som slukar pengar.

    Med fler medlemmar kan vi göra mycket mer för olika miljöarbeten och vi är intresserad av fler ideer kring vad vi skulle kunna stödja, men det hänger på att vi får fler medlemmar. Kan vi nå 1000 medlemmar ökar våra möjligheter radikalt att göra skillnad. Och i den värld vi lever i behövs all hjälp som kan uppmanas. Ni har en chans att göra skillnad!
    Läs mer om vårt nuvarande miljöarbete

    Bli medlem nu!

    Adresslistan kommer skickas till tryckeriet nu!

    Men ni har en möjlighet till, jag trycker upp manuella etiketter som jag sätter själv klistrar på tidningarna för de som betalar sent. Därmed har ni veckan ut på att betala erat medlemskap. Jag kommer återkomma om exakt datum



    Givetvis har vi dessutom förhandlat till och ordnat till en hel del andra förmåner som tillfaller er som medlemmar. Medlemsförmåner

    Samt vill jag böna och be er att stödja den insats vi gör för att förbättra artregistret som är öppet för alla!!!! Genom att bli medlem, så snabba er hem till er internetbank och hoppa på tåget.

    Lämna en kommentar:


  • DaRe
    svarade
    Härligt att höra Ann-Mari!

    Lämna en kommentar:


  • Gäst
    Gäst svarade
    Hej!

    Hej!
    Ska snart betala in medlemsavgiften / Ann-Mari

    Lämna en kommentar:


  • Ciklid_Martin
    svarade
    Praktisk akvaristik del 9 – huskurer och rengöring
    Favvo artikeln nummer ett, värt hela medlemsavgiften bara den.

    Lämna en kommentar:


  • PatrikMalmo
    svarade
    Lite OT och inte särdeles långt. Trivsamt ändå. Fjärilsciklid i naturen.
    Do you wish to learn more about freshwater fish and their natural habitats? Visit our website: https://www.mikolji.com Please like and subscribe to our chann...


    Ser fram emot bilderna! Fjärilar är och förblir en äkta kärlek. *s*

    Lämna en kommentar:


  • Kjell Fohrman
    svarade
    Ursprungligen postat av Ola Svensson
    Jag tycker nog att detta är det snyggaste omslaget sedan jag började som redaktör med 1/2008. Fotona i artikeln är lika fina!
    Jag som sett Ivans foton kan bara hålla med - alla fotona i CB är verkligen fantastiska.

    Ja han är verkligen en undervattensfotograf i världsklass (jag har även sett många av hans andra foton) och ser verkligen fram emot att få titta på många av dom i storformat på Akvariehelgen/Ciklidstämman

    Lämna en kommentar:


  • Ola Svensson
    svarade
    Ursprungligen postat av Engelholm Audio
    Jag är beredd att hålla med!
    Resten av bilderna är lika bra. Undervattensbilder på fjärilsciklider i naturen är vi inte direkt bortskämda med.

    Lämna en kommentar:


  • Engelholm Audio
    svarade
    Ursprungligen postat av Ola Svensson
    :
    Jag tycker nog att detta är det snyggaste omslaget sedan jag började som redaktör med 1/2008. Fotona i artikeln är lika fina!
    Jag är beredd att hålla med!

    Lämna en kommentar:


  • Wilhelm
    svarade
    Ursprungligen postat av Peter_A_F
    Man skulle vilja kunna göra "tumme upp" på inlägg... gör det med ett citat istället.
    tummen upp!

    Lämna en kommentar:


  • Peter_A_F
    svarade
    Ursprungligen postat av DaRe
    Det går bra det!!
    Man skulle vilja kunna göra "tumme upp" på inlägg... gör det med ett citat istället.

    Lämna en kommentar:

Arbetssätt...