Mina fiskar!

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg

  • Micke Jarhl
    svarade
    Ursprungligen postat av RobinH
    Jordätarna ser ju trevlig ut
    ser ut till att vara bra storlek på dom oxå eller är det för dom andra fiskarna är små?
    Nä de är stora hanen närmare 18-20cm väldigt lugna fredliga so fare...

    Lämna en kommentar:


  • Micke Jarhl
    svarade
    Några bilder till vid matbordet hehe tiger fiskarna är coola

    Lämna en kommentar:


  • RobinH
    svarade
    Jordätarna ser ju trevlig ut
    ser ut till att vara bra storlek på dom oxå eller är det för dom andra fiskarna är små?

    Lämna en kommentar:


  • Micke Jarhl
    svarade
    Nu fick jag jordätarna på bild lite skygga verkar vara ovana vid folk hehe flyr när man kommer till karet men rör man sig smygande så gick det hyfsat håll tillgodo

    Lämna en kommentar:


  • Micke Jarhl
    svarade
    Har en tiger som har skarpare ränder än någon annan kolla denna skitfin, min favorit hoppas de andra kommer bli bättre åxo men vi får se, får se hur det går med Geopaghusen men allt lugnt hittills nästan lite skygga får lätt panik åxo går nog över när de har acklimatiserat sig hehe

    Lämna en kommentar:


  • Micke Jarhl
    svarade
    Ursprungligen postat av jinnarparen
    Mycket snyggt Micke, men....

    kan vi fortfarande ha CAträffar i Genarp, med hämtpizza, varken du eller jag har ju så mycket CA längre.
    Självklart väntar på ett datum från dig har för mig att du skulle återkomma ang det ...

    Lämna en kommentar:


  • jinnarparen
    svarade
    Mycket snyggt Micke, men....

    kan vi fortfarande ha CAträffar i Genarp, med hämtpizza, varken du eller jag har ju så mycket CA längre.

    Lämna en kommentar:


  • kaj.p
    svarade
    Det stämmer men jag upplever inte alls att denna har brasliensisens temprament. Visst bråkar de men bara inbördes jag har haft en grupp på 10 med diskus i ett 720 utan problem.

    Lämna en kommentar:


  • Banderad
    svarade
    Ursprungligen postat av Micke Jarhl
    Hänt lite mer här hemma hittat fler scalarer kolsvarta med röda ögon i Åled även en tetra scolofi heter den helblank med röda fenor sägs det vi får se, och skitfina altum hos Kaj i Tvååker + en Geophagus Sp Sao Paolo tror jag namnet var bilder kommer senare ikväll jobbar nu...
    Är inte G. sp. Sao Paulo en fisk i Brasiliensiskomplexet? I så fall hade jag inte stoppad i den i det karet. Men jag kan mycket väl komma ihåg fel, det kanske är en av de snällare Geophagusarna.... Hur som helst, riktigt snygga fiskar Micke. Tigerfiskarna är verkligen en svart fläck i fiskvärlden för min del. Har ingen koll på dem alls, men de har onekligen en riktigt cool uppsyn

    /Jocke

    Lämna en kommentar:


  • Bjorn
    svarade
    Ursprungligen postat av Micke Jarhl
    Kul att du gillar bilderna Björn!
    Bilderna är en annan sak... gillar akvarierna och fiskarna.

    Grymt... själv om det inte är det jag valt att ha här hemma.

    Lämna en kommentar:


  • Micke Jarhl
    svarade
    Kul att du gillar bilderna Björn!

    Lämna en kommentar:


  • Bjorn
    svarade
    Gillar!

    Lämna en kommentar:


  • Micke Jarhl
    svarade
    har några till....

    Lämna en kommentar:


  • Micke Jarhl
    svarade
    då kommer det ett gäng bilderakvariet fullt med fisk alla utom geophagusen är framme håll tillgodo

    Lämna en kommentar:


  • Micke Jarhl
    svarade
    Hänt lite mer här hemma hittat fler scalarer kolsvarta med röda ögon i Åled även en tetra scolofi heter den helblank med röda fenor sägs det vi får se, och skitfina altum hos Kaj i Tvååker + en Geophagus Sp Sao Paolo tror jag namnet var bilder kommer senare ikväll jobbar nu...

    Lämna en kommentar:

Arbetssätt...