If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Vet att jag är sämst på att uppdatera... men men. Fick iaf lek på den smalaste och ynkligaste greshakei honan av de tre så hon fixade tyvärr inte det och gick ur tiden =/ synd att hon inte han äta upp sig ordentligt innan men antar att sånt händer. Alla andra fiskar är iaf i mycket gott skick
Idag har jag råkat köpa två Synodontis malar med okänd betäckning... grå med svarta prickar iaf... kan tänka mig att de gärna käkar yngel osv.. men innan har de iaf bott med prinsessan burundi ciklider eller vad de heter från tanganyika som fått flera kullar utan problem. Ska ta lite kort el film på dem när de är i koppade... tyckte de var så sjukt coola och fick dem för ett fantastiskt pris så kunde helt enkelt inte säga nej. Alltid kul med lite nytt
Kul att höra, själv tycker jag faktiskt att honorna har sin charm med den trivsamma bronstonen...men hanen är otroligt vacker.. jag smälter... Tror jag har fått en favorit art
Har bara mobilkamera och malawis är inte så lätta att fota men med lite lätt redigering blev det ok iaf..
M. greshakei hanar kan bli grymt snygga, tråkigt bara att man inte kan säga samma sak om honorna. Hanen jag hade blev ruskit snygg när han färgade ut. Riktigt isblå på kroppen, och med dom röda fenorna var han en av de snyggaste mbuna jag haft.
Lämna en kommentar: