"Ciklidstämma" i Göteborg 2012

Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg

  • Banderad
    svarade
    Ursprungligen postat av Kjell Fohrman
    Det gäller att planera i god tid

    PS 1. Du får gärna ha andra synpunkter på något näraliggande stämmor också
    PS 2. Kan någon administratör vänligen ändra i rubriken
    Jag ska definitivt ta och planera in stämman till nästa år. Nästan pinsamt att man inte har varit på någon stämma än så länge... Eftersom jag inte har besökt någon är det lite svårt att ha några direkta åsikter. Jag hoppas dock på att stämman infaller i samband med någon av Blåvitts hemmamatcher, så man kan se lite riktig fotboll när man ändå besöker Götet

    Hur som helst; lycka till med planerandet!

    /Jocke

    Lämna en kommentar:


  • Kjell Fohrman
    svarade
    Ursprungligen postat av THORLEIF
    Personligt var jeg meget begejstret for sidste gang i Gøteborg...Besøget på natur museumet(har glemt navnet på det) var yppert,og se deres filtrerings anlæg bag ved...ikke mindst den hyggelige middag sammen med min kammerat og hajerne hen over hovedet,var noget særlig
    Sidst men ikke mindst fik jeg en super gruppe T.Brichardi fra Nols til en god pris
    Senast var det på Universeum

    Lämna en kommentar:


  • Ola Svensson
    svarade
    Ursprungligen postat av Banderad
    Såvida det inte är ciklidstämman om 101 år som ska planeras kanske rubriken ska ändras
    Hi hi. Jag ändrade 2112 till 2012. Säg till om det var ett PR trick för då ändrar jag tillbaka.

    Lämna en kommentar:


  • Kjell Fohrman
    svarade
    Ursprungligen postat av Banderad
    Såvida det inte är ciklidstämman om 101 år som ska planeras kanske rubriken ska ändras
    Det gäller att planera i god tid

    PS 1. Du får gärna ha andra synpunkter på något näraliggande stämmor också
    PS 2. Kan någon administratör vänligen ändra i rubriken

    Lämna en kommentar:


  • THORLEIF
    svarade
    Personligt var jeg meget begejstret for sidste gang i Gøteborg...Besøget på natur museumet(har glemt navnet på det) var yppert,og se deres filtrerings anlæg bag ved...ikke mindst den hyggelige middag sammen med min kammerat og hajerne hen over hovedet,var noget særlig
    Sidst men ikke mindst fik jeg en super gruppe T.Brichardi fra Nols til en god pris

    Lämna en kommentar:


  • Banderad
    svarade
    Ursprungligen postat av Kjell Fohrman
    På tisdag träffas vi (ca. 10 st) ett gäng medlemmar i Göteborgs Ciklidgrupp för det första planeringsmötet för "Ciklidstämman" nästa år i Göteborg.
    Såvida det inte är ciklidstämman om 101 år som ska planeras kanske rubriken ska ändras

    Lämna en kommentar:


  • Kjell Fohrman
    svarade
    Och vad vi "finder på" beror nog till stor del på vad "ni vill ha"

    Lämna en kommentar:


  • THORLEIF
    svarade
    Nice bliver spændene at høre hvad i finder på...

    Lämna en kommentar:


  • Kjell Fohrman
    startade ett ämne "Ciklidstämma" i Göteborg 2012

    "Ciklidstämma" i Göteborg 2012

    På tisdag träffas vi (ca. 10 st) ett gäng medlemmar i Göteborgs Ciklidgrupp för det första planeringsmötet för "Ciklidstämman" nästa år i Göteborg.
    Senast redigerad av Kjell Fohrman; 15 maj 2011, 14:00.
Arbetssätt...