Vilka från Göteborg skall till Ciklidstämman?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg

  • Ola Svensson
    svarade
    Jag lär gå på Ciklidstämman dessutom.

    Lämna en kommentar:


  • Rooster
    svarade
    Ursprungligen postat av Ola Svensson
    Men jag när jag fixade hem bucklan i nordiska frågetävlingen gjorde jag det som representant för GCG!
    Jasså där ser man, gött mos!

    Lämna en kommentar:


  • Ola Svensson
    svarade
    Men jag när jag fixade hem bucklan i nordiska frågetävlingen gjorde jag det som representant för GCG!

    Lämna en kommentar:


  • Rooster
    svarade
    Ursprungligen postat av Byttorp
    Det är ju självklart Ola stod som NCS'are (det var ju därifrån som "bidraget" till vistelsen kom). Skulle ju bli mäkta förvånad om GCG betalar resan till Ciklidstämman och folk uppger att dom kommer från Bollis eller annan akvarieförening....
    Ja jo jag vet...
    Ja kanske det, aja hur som helst, får se till att va ute i god tid med ansökan om resebidrag nästa gång kan vi väl sammanfatta det hela!

    Lämna en kommentar:


  • Byttorp
    svarade
    Ursprungligen postat av Rooster
    På det där pappret vi fick över alla besökarna stod han som NCS:are
    Det är ju självklart Ola stod som NCS'are (det var ju därifrån som "bidraget" till vistelsen kom). Skulle ju bli mäkta förvånad om GCG betalar resan till Ciklidstämman och folk uppger att dom kommer från Bollis eller annan akvarieförening....

    Lämna en kommentar:


  • Rooster
    svarade
    Ursprungligen postat av kaj.p
    Ola då
    På det där pappret vi fick över alla besökarna stod han som NCS:are

    Lämna en kommentar:


  • kaj.p
    svarade
    Ursprungligen postat av Rooster
    Hehe jag räknade dig till Hallandsakvaristerna i det här fallet.

    Ola då

    Lämna en kommentar:


  • kaj.p
    svarade
    Ursprungligen postat av Kjell Fohrman
    Vi räknas som fasta inventarier
    Ja det är väl så, hade alla träffar varit på samma ställe hade man knappt behövt åka hem emellan

    Lämna en kommentar:


  • Byttorp
    svarade
    Ursprungligen postat av Zaphi
    Det har snackats mycket om detta genom åren och jag vet att vi hamnade i en obekväm situation med efterskottsansökan en gång och bestämde då att bidraget och andra utlägg måste sökas i förskott.
    Jepp så var det och det är inte heller säkert att man alltid får bidrag utan styrelsen försöker ta upp och behandla varje inkommen förfrågan på bästa sätt. Det som också spelar på tex bidragets storlek är hur många som åker på en aktivitet. När det har varit få som sökt har klubben kunnat bidra med nån "hundring" extra, eller som när vi åker på gemensamma resor - stå för hyrbil och bensin tex.

    Jag kan tänka mig att om vi kommer iväg tillsammans i en minibuss till Ciklidstämman så är just en sådan kostnad något som klubben skulle kunna stå för.... men men.. mer om detta när vi närmar oss vårkanten...

    Se nu till att boka upp detta i era almanackor (nästa punkt i min kalender är julafton och därefter finns bara ett datum innan ciklidstämman som är uppbokat.....20 februari med nedkomsten av nästa generations akvarist...)

    Lämna en kommentar:


  • Zaphi
    svarade
    Ursprungligen postat av Rooster
    Om plånboken tillåter å inget annat kommer i vägen så kommer jag absolut dra dit. Har aldrig vart på ciklidstämman tidigare så jag ser verkligen fram emot detta. Hur blir det med det Magnus, skulle gcg anordna resa till Stockholm i samband med Ciklidstämman? Jo på tal om... är kanske ett "longshot" men kan man få resebidrag i efterskott för ett tidigare evenemang man besökt? (jag var enda besökaren från gcg på Akvariets dag i år)
    Det har snackats mycket om detta genom åren och jag vet att vi hamnade i en obekväm situation med efterskottsansökan en gång och bestämde då att bidraget och andra utlägg måste sökas i förskott.

    Lämna en kommentar:


  • Rooster
    svarade
    Ursprungligen postat av kaj.p
    Jaså jag då
    Hehe jag räknade dig till Hallandsakvaristerna i det här fallet.

    Lämna en kommentar:


  • Kjell Fohrman
    svarade
    Ursprungligen postat av kaj.p
    Jaså jag då
    Vi räknas som fasta inventarier

    Lämna en kommentar:


  • kaj.p
    svarade
    Ursprungligen postat av Rooster
    (jag var enda besökaren från gcg på Akvariets dag i år)

    Jaså jag då

    Lämna en kommentar:


  • Rooster
    svarade
    Om plånboken tillåter å inget annat kommer i vägen så kommer jag absolut dra dit. Har aldrig vart på ciklidstämman tidigare så jag ser verkligen fram emot detta. Hur blir det med det Magnus, skulle gcg anordna resa till Stockholm i samband med Ciklidstämman? Jo på tal om... är kanske ett "longshot" men kan man få resebidrag i efterskott för ett tidigare evenemang man besökt? (jag var enda besökaren från gcg på Akvariets dag i år)

    Lämna en kommentar:


  • Zaphi
    svarade
    Ursprungligen postat av kaj.p
    Jag har ju också missat det där med bidrag, var i Linköping, Interzoo, Duisburg o på akvariets dag.
    Och tyvärr blir det för mig att bryta traditionen med Ciklidstämman då jag redan lovat bort mig till Britternas tillställning i Liverpool den helgen.
    Skulle GCG ge din bidrag till alla dina resor Kaj så skulle vi gått i konkurs för länge sedan Men vi borde fixa någon slags samåkning med alla dessa glada göteborgare inför stämman. Minibuss kanske?

    Lämna en kommentar:

Arbetssätt...