Håller tummarna...

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Zebracikliden
    Användare
    • november 2007
    • 40

    Håller tummarna...

    Har sedan ciklidträffen hos Beast i N-köping haft M Jarhls Trimac-hona tillsammans med min imponerande Trimac-hane själva i ett 720l att leka med. Nu ÄNTLIGEN verkar det som det har hänt ngt ...ser att en av dekorationerna i karet som ser ut som en "vrakdel" innehåller MASSOR med rom...

    Håller nu tummarna för att det ska bli yngel av detta..
    "Life isn´t like a box of chocolates... it´s more lika a jar of jalapeños. What you do today might burn your ass tomorrow. "
  • Ola Svensson
    Användare
    • april 2002
    • 14633

    #2
    Ursprungligen postat av Zebracikliden
    Har sedan ciklidträffen hos Beast i N-köping haft M Jarhls Trimac-hona tillsammans med min imponerande Trimac-hane själva i ett 720l att leka med. Nu ÄNTLIGEN verkar det som det har hänt ngt ...ser att en av dekorationerna i karet som ser ut som en "vrakdel" innehåller MASSOR med rom...

    Håller nu tummarna för att det ska bli yngel av detta..
    Hur går det?
    Med vänliga hälsningar

    Ola

    Kommentar

    • JockeB
      Användare
      • maj 2004
      • 2964

      #3
      Jepp en uppdatering vill vi ha
      Mvh Jocke
      Centralamerikanska Ciklider!

      Kommentar

      • Zebracikliden
        Användare
        • november 2007
        • 40

        #4
        Ursprungligen postat av Ola Svensson
        Hur går det?
        Dessvärre gissar jag att rommen inte blev befruktad så att honan åt upp allt. Hoppas på flera möjligheter då de båda har "lekdräkt" och är helt ostörda från andra. Vore riktigt trist om den trimac-hanen jag har inte skulle lämna ngt efter sig med tanke på hur snygg och stor den är...
        "Life isn´t like a box of chocolates... it´s more lika a jar of jalapeños. What you do today might burn your ass tomorrow. "

        Kommentar

        Arbetssätt...