Garage med Troffar

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg

• Ted
    svarade
    Ursprungligen postat av Johan F
    Lite uppdateringar sedan senast när det gäller fiskbesättningen.

Numera finns även Golden "Kiriza i besättningen vilket är en härlig färgklick. Skall bli kul och se vad det blir av dessa och hur tuffa de är tillsammans med andra troffar.
    Jäklar va snygga!! Skulle kanske kunna få mig att lämna saltträsket o börja med tanganyika igen
    Finns de i sjön eller är de urvalsodlade Kiriza?

Lämna en kommentar:

• Norrland
    svarade
    Det är att hålla flera arter ihop i en och samma burk och få alla grupper färga ut som är en klar utmaning. Tror att du kommer se stor skillnad vid en separering av grupperna.
    Later lysande. Har funderat lite pa det dar tidigare.

En annan sak. Had du nagonsin haft en dominat hona i gruppen?

Lämna en kommentar:

• Johan F
    svarade
    Ursprungligen postat av Norrland
    Ikola och Kambwimba i samma burk. Det gar mycket bra. Ska separera dom innom snar framtid sa dom far eget akvarium. Fargar inte sa himla bra pg av dalight utrymme for hanarna. Men, dom leker sa det star harliga till.
    Det är att hålla flera arter ihop i en och samma burk och få alla grupper färga ut som är en klar utmaning. Tror att du kommer se stor skillnad vid en separering av grupperna.
    Senast redigerad av Johan F; 20 December 2009, 19:48.

Lämna en kommentar:

• Norrland
    svarade
    Intressant, jag blir ofta nöjdare med en och samma grupp i ett kar. Utmanningen är att få två grupper i ett och samma kar att fungera (båda grupperna skall färga ut). Dom enda som jag har fått och fungera hittills är och blanda upp en grupp med dubbar.
    Har du akvarium med två grupper i så fall vilka?

PS! Tack Classe

/Johan
    Ikola och Kambwimba i samma burk. Det gar mycket bra. Ska separera dom innom snar framtid sa dom far eget akvarium. Fargar inte sa himla bra pg av dalight utrymme for hanarna. Men, dom leker sa det star harliga till.

Lämna en kommentar:

• Johan F
    svarade
    Ursprungligen postat av Norrland
    Johan vad tycker du ar svarast med dina Troffar?
    Sjalv tycker jag den storsta utmaningen ar att kora en grupp i ett akvarium och sedan vara nojd. He! He!
    Intressant, jag blir ofta nöjdare med en och samma grupp i ett kar. Utmanningen är att få två grupper i ett och samma kar att fungera (båda grupperna skall färga ut). Dom enda som jag har fått och fungera hittills är och blanda upp en grupp med dubbar.
    Har du akvarium med två grupper i så fall vilka?

PS! Tack Classe

/Johan

Lämna en kommentar:

Arbetssätt...