Sötvatten muräna

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Aqualux Frontosa
    Användare
    • september 2005
    • 48

    Sötvatten muräna

    Hej, jag la en tråd för nån vecka sedan å frågade om bra butiker i Norrk Å Sthlm.....Mkt imponerande både på valvet & lagret!

    Kanske mäst imponerade va utbudet av saltvatten fisk i Sthlm!
    Något jag gått å lurat på sen dess va om det finns sötvatten muränor i klass med dom 2 jag såg på lagret?

    Orkar inte sadla om till saltvatten på mitt 960 med tanke på att jag bor i en 1a så blir de lite si & så med en skummare som låter KAFFET! hela nätterna.

    Så frågan e om de finns nått i stil med dom bestarna som gick där nere för vanligt kranvatten.
    Söker AQUALUX!!
  • patriksg
    Användare
    • september 2007
    • 75

    #2
    Ursprungligen postat av Aqualux Frontosa
    Hej, jag la en tråd för nån vecka sedan å frågade om bra butiker i Norrk Å Sthlm.....Mkt imponerande både på valvet & lagret!

    Kanske mäst imponerade va utbudet av saltvatten fisk i Sthlm!
    Något jag gått å lurat på sen dess va om det finns sötvatten muränor i klass med dom 2 jag såg på lagret?

    Orkar inte sadla om till saltvatten på mitt 960 med tanke på att jag bor i en 1a så blir de lite si & så med en skummare som låter KAFFET! hela nätterna.

    Så frågan e om de finns nått i stil med dom bestarna som gick där nere för vanligt kranvatten.
    www.havannazoo.se har eller har haft en hel del! Dock finns dom i Gbg men han skickar (vet inte om han gör det så här års) Men var snabb för dom ska lägga ner!!

    Kommentar

    Arbetssätt...