Nått som passar
Kollaps
X
-
Jag har vid flera tillfällen haft rödzebra med Haplisar och det har funkat för mig. Se bara till att du har ordentigt med gömställen. Om du vill ha någon lugnare mbuna är Hongi och Golden bra alternativ.
HenrikLämna en kommentar:
-
har fått funderingar nu på att stoppa i någon medel agressiv mbuna för att röra om lite i Haplos soppan utan att störa deras lugna liv.. Funderar lite på någon vanlig Metriaclima Zebra..någon som har koll om det skulle funka har aldrig ägt en zebra innan?Lämna en kommentar:
-
Kommer med ett par bilder..har fastnat lite för Taeniolatus hanen nu han e grymLämna en kommentar:
-
Så nu känns gro-lux och marine-glo som glasklar standard för mig=)
För övrigt har ja släppt ner 2+2 Protomelas taeniolatus idag och ett nytt par Lithobates. bilder kommer nogLämna en kommentar:
-
Lämna en kommentar:
-
Jag kör med ett grolux och ett marine glo och två 35 watts spottar bara. Blir att inhadla fisk imån eller sönda med=)Lämna en kommentar:
-
Det känns som att belysning är det enda jag tänker på för tillfället och jag behöver all input jag kan få.Lämna en kommentar:
-
För att dom verkligen ska fungera tycker jag det verkar som att miniantalet bör vara 10st, i ditt fall med tanke på fisken du listat kan det räcka med 10 eftersom dom du listat inte e så tuffa. Fler är såklart ännu bättre om det är möjligt, det är ju i princip en stimfisk .Lämna en kommentar:
-
Får antagligen ta mej en funderare på det där...Vad är minimum antalet för att dem ska trivas?Lämna en kommentar:
-
Jag kan ju säga att dom blir väldigt fina när dom färgar ut och sedan så har dom ett mer spännande beteende än dom flesta andra malawisarna, detta gäller när man håller dom i större grupper, som singeldjur blir dom väldigt menlösa.Lämna en kommentar:
-
Ursprungligen postat av Malawe;71554tatala4Varför har du spolat Lethrinops?Lämna en kommentar:
-
-
Lethrinopsen har ja spolat kommer kora med en grupp P.Teainolatus istallet
Lämna en kommentar:
-
Rent spontan kan jag se Copadichromis azureus framför mig i den burken. Coolt ljus.
Sen när det inte är någon sten i så tänker jag på Lethrinops med =)Lämna en kommentar:
Lämna en kommentar: