Resa till Gbg fre 22/12 från Kalmar

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Bright_Blue
    NCS Medlem
    • juni 2004
    • 1582

    Resa till Gbg fre 22/12 från Kalmar

    Tjena, ska eventuellt till Göteborg på fredag o hämta fisk på Tjörn hos Troffemicke och då tar vi ett besök hos Nol oxå. Det är min kompis och jag som åker. Finns det intresse o följa med från Kalmar ev Växjö så skriv in det här så splittar vi bara på bensinen. Kan tänka mig att vi åker vid 7-tiden på morgonen och kan oxå tänka mig att vi hinner besöka något mer om intresse finns. 2 platser finns.

    Mvh/ Joel
  • Robin
    Användare
    • januari 2003
    • 4526

    #2
    Ursprungligen postat av Bright_Blue
    Tjena, ska eventuellt till Göteborg på fredag o hämta fisk på Tjörn hos Troffemicke och då tar vi ett besök hos Nol oxå. Det är min kompis och jag som åker. Finns det intresse o följa med från Kalmar ev Växjö så skriv in det här så splittar vi bara på bensinen. Kan tänka mig att vi åker vid 7-tiden på morgonen och kan oxå tänka mig att vi hinner besöka något mer om intresse finns. 2 platser finns.

    Mvh/ Joel
    Det blir en jäkla resa!
    Om allt väster och Vättern är Göteborg så kan jag gå med på att säga Göteborg om Tjörn men annars säger jag nog hellre Stenungsund. Det är en liten bit att åka.
    Ha så kul hos Micke! Han är en hyvens kille.
    Mvh
    Robin

    Kommentar

    • Johan
      Användare
      • augusti 2002
      • 3029

      #3
      typsikt att jag ska till farbror doktor kl 9 annars hade jag lätt hängt på.

      Kommentar

      • Bright_Blue
        NCS Medlem
        • juni 2004
        • 1582

        #4
        Ja det är roligare om man är fler och Micke verkar ha en hel del. Det går inte ändra tiden Johan?

        Måste bara fixa lite med bilen men med största säkerhet så åker vi.

        Mvh/ BB

        Kommentar

        • Zaphi
          NCS Medlem
          • juli 2002
          • 5395

          #5
          Klart ni skall åka till Göteborg! Det finns aldrig någon anledning att inte besöka Göteborg! Jag vet inte hur bra koll du har på butiker och sånt men här ser du de flesta som är värda att besöka i och omkring stan:

          www.viktorsundberg.se | www.naturfotokurser.se

          Kommentar

          • Bright_Blue
            NCS Medlem
            • juni 2004
            • 1582

            #6
            Tjena, har hyffsad koll på butikerna i och runt Gbg. Nol och Lerum har vi varit hos 2 ggr och båda gångerna har jag bränt sönder plånboken i Nol som är den bästa butiken jag har varit i. Tropimporten och Borås z har vi besökt 1 gång. Så det blir 3:e gången gillt i år i Gbg. Nu har jag redan köpt lite av Micke så det blir inte alls mycket o handla för i Nol men det är ju alltid kul o titta.

            Mvh/ BB

            Kommentar

            • Perikles
              Användare
              • december 2005
              • 658

              #7
              Ursprungligen postat av Bright_Blue
              Nol och Lerum har vi varit hos 2 ggr och båda gångerna har jag bränt sönder plånboken i Nol som är den bästa butiken jag har varit i. Mvh/ BB
              Glöm inte julklappar till dina nära å kära. På julafton så kan du inte säga: ööh, jag har inte köpt några.....Jag har varit i Nol å köpt Tanganyikaciklider för hela slanten.
              Nemo saltat sobrius, nisi forte insanit.
              -Ingen dansar nykter, försåvitt han inte är vansinnig-
              Cicero (106-43 f.kr)

              Kommentar

              Arbetssätt...