Labeotropheus Fuelleborni Chinynakwazi wanted !

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Maisoni
    Användare
    • maj 2005
    • 23

    Labeotropheus Fuelleborni Chinynakwazi wanted !

    Denna vackra Vackra art köpte jag för ca 3 år sen av Örebro. De var ca 15 cm stora & fina.
    Desvärre dog de för mig. Vad jag har hört så går denna art i nationalparken. Jag undrar om någon vet nån som har denna hemma eller var man kan få tag i denna. Vore mycket tacksam för ev tips.

    Mvh
    Micke
  • StefanL
    Användare
    • augusti 2002
    • 10784

    #2
    Jag sitter just nu och kikar igenom Carsten Gissel´s lista över arter han har hemma och då slog det mig att jag läste om din fråga...

    Carsten har Labeotropheus fuelleborni, Chinyankwazi hemma...iallafall enligt hans lista. Carsten håller till i Ålborg, Danmark.

    Carstens Dyrehandel har eksisteret siden 1987 og er Aalborgs ældste dyrehandel. Vi går meget op i at hjælpe kunderne gennem vores mange års erfaring og viden.
    Senast redigerad av StefanL; 30 april 2006, 22:56.

    Kommentar

    • Tony
      Användare
      • april 2002
      • 4594

      #3
      I Ålborg finns det två malawi-tokar vid namn Gissel. Dansk Malawi Import och Malawi-carsten. Det är nog dags att specificera vilken av dem som har vad
      Tony Englund

      Kommentar

      • StefanL
        Användare
        • augusti 2002
        • 10784

        #4
        Hehe...jo men om jag länkar till en och säger att han heter Carsten Gissel...kan man ta fel då?

        Kommentar

        • Maisoni
          Användare
          • maj 2005
          • 23

          #5
          Ursprungligen postat av Stefan Larsson
          Jag sitter just nu och kikar igenom Carsten Gissel´s lista över arter han har hemma och då slog det mig att jag läste om din fråga...

          Carsten har Labeotropheus fuelleborni, Chinyankwazi hemma...iallafall enligt hans lista. Carsten håller till i Ålborg, Danmark.

          http://carstens-dyrehandel.dk/dmimport/lagerliste.htm
          .................................................. .................................................. ..........

          Man blir glad när man får hjälp Jag skall ta kontakt med Carsten. Dilemmat är fraktkostnaden.

          FRÅGOR

          1.Är det någon som vet vad det kan kosta att få fisk från Carsten till Arlanda? ( Jag bor i Uppsala )

          2: Finns det några fler än mig som är sugna att beställa från Carsten?



          Mvh

          Micke

          Kommentar

          • deelay
            Användare
            • september 2002
            • 5394

            #6
            Ursprungligen postat av Maisoni
            .................................................. .................................................. ..........

            Man blir glad när man får hjälp Jag skall ta kontakt med Carsten. Dilemmat är fraktkostnaden.

            FRÅGOR

            1.Är det någon som vet vad det kan kosta att få fisk från Carsten till Arlanda? ( Jag bor i Uppsala )

            2: Finns det några fler än mig som är sugna att beställa från Carsten?



            Mvh

            Micke

            Han skickar ingen fisk så du får ta en liten resa om du ska ha nått från han =)
            http://www.aquariumstockholm.se/

            Kommentar

            Arbetssätt...