Sjuk Geophagus Orange Head Tapajo? HJÄLP!

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • aejohansson
    Användare
    • maj 2011
    • 432

    #16
    Mycket, men men det kommer nog bli bra tillslut.

    Spännande är bara att mina ancistrusmalar har vart som försvunna sen jag började medicinera

    Kommentar

    • DaRe
      NCS Medlem
      • september 2009
      • 22831

      #17
      Malar gillar inte vita prick medicin. Det brukar framgå av anvisningarna. De kan i värsta fall dö eller så lider de åtminstone.
      Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!

      ///David
      Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet

      Kommentar

      • aejohansson
        Användare
        • maj 2011
        • 432

        #18
        jo det såg jag, att man skulle inte överdosera då malar var känsliga. En strök ju med direkt. Men ancistrusarna har jag som inte hittat varken levande eller döda.

        Kommentar

        • nicson
          Användare
          • januari 2010
          • 639

          #19
          Jag är den siste som skall ge råd i eftersöket ty jag har en gång gått bet på att hitta en 25 cm Plecostomus i ett 540 l. Visserligen var botten en djungel av cryptocoryne men det var allt. Inga rötter, inga grottor men framförallt ingen mal någonstans...

          Kommentar

          • DaRe
            NCS Medlem
            • september 2009
            • 22831

            #20
            Hehe, det lät kul. Var var den, eller dök den bara upp igen?
            Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!

            ///David
            Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet

            Kommentar

            • aejohansson
              Användare
              • maj 2011
              • 432

              #21
              Nu har en kommit fram iaf, jag tror att min jättestora java-ormbunke gömmer fisk

              Kommentar

              Arbetssätt...