CA-bilder del 4

Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg

  • Cronan
    svarade
    Ursprungligen postat av salmberg
    Trevliga bilder Cronan speciellt den med loiselleina. Fick själv hem ett par igår. Roligt med en till från Malmö som sysslar med CA!
    Jodå man är fast i CA-träsket planerar redan att få in sex kar till. Men av någon andledning tycket frugan att det är viktigare att jag renoverar badrummen först . Får man fråga vart du köpt dom ?

    Lämna en kommentar:


  • Micke Jarhl
    svarade
    Ursprungligen postat av salmberg
    Där har du verkligen en kanonuppsättning av tuffa ca Micke.Bra jobbat.
    Fungerar de bra ihop?
    Tycker att cubanerna ser lite större ut.
    cuba hanen har satt igång växa nu men de är ju minst fortfarande men de får vara ifred ändå de är smarta sticker inte upp ännu..för då kan det nog bli problem,,Istlanum är nog bland det kaxigaste jag sett även storleks mässigt..capinte paret jag hade innan hade frisimmande yngel ändå skulle istlanum paret fram och ge sig på paret med yngel kostade istlanum honan halva gällocket som knappast växer ut igen...nu försöker dom sätta Umbrifera hanen på plats, de tror jag inte de lyckas med för han tar verkligen för sig nu fick lite repor i lacken i början men är verkligen en i gänget nu tillsammans med den lilla honan....fina färger på dina Loisellie cronan den honan ser kanon ut..

    Lämna en kommentar:


  • Ove Planstedt
    svarade
    Ursprungligen postat av RobinH
    ser ut som hon har en rätt så stor puckel i pannan hehe...
    Jo hon har för att vara en hona en ganska stor panna, hon är också väldigt tuff och tar ingen skit av hanen, hanens puckel är dock betydligt större. Det tråkiga är att när dem blev större, över 20 cm, så har dem blivit mycket tuffare mot varandra. Dem leker regelbundet men äggen är borta inom 1 dygn på grund av att de bråkar med varandra. Det blev dock ett par lyckade lekar när de var unga.

    Lämna en kommentar:


  • RobinH
    svarade
    ser ut som hon har en rätt så stor puckel i pannan hehe...

    Lämna en kommentar:


  • RobinH
    svarade
    Ursprungligen postat av Ove Planstedt
    Låter roligt. Fenestratan på bilden är Mormor/Farmor till dina.
    okej kul o veta..

    Lämna en kommentar:


  • Ove Planstedt
    svarade
    Ursprungligen postat av RobinH
    Mycket fin fenestrata, Ska upp till gränsen till norge nästa vecka och hämta 4st från Henrik. Tack så mycket för tipset Ove!
    Låter roligt. Fenestratan på bilden är Mormor/Farmor till dina.

    Lämna en kommentar:


  • RobinH
    svarade
    Ursprungligen postat av Ove Planstedt
    Jag får väl lägga upp några bilder jag med.
    V.fenestrata
    Honduran red point
    Parachromis loisellei
    Mycket fin fenestrata, Ska upp till gränsen till norge nästa vecka och hämta 4st från Henrik. Tack så mycket för tipset Ove!

    Lämna en kommentar:


  • Ove Planstedt
    svarade
    Jag får väl lägga upp några bilder jag med.
    V.fenestrata
    Honduran red point
    Parachromis loisellei

    Lämna en kommentar:


  • salmberg
    svarade
    Trevliga bilder Cronan speciellt den med loiselleina. Fick själv hem ett par igår. Roligt med en till från Malmö som sysslar med CA!

    Lämna en kommentar:


  • salmberg
    svarade
    Där har du verkligen en kanonuppsättning av tuffa ca Micke.Bra jobbat.
    Fungerar de bra ihop?
    Tycker att cubanerna ser lite större ut.

    Lämna en kommentar:


  • Cronan
    svarade
    Det börjar hända lite saker mellan mina Parachromis loisellei små bråkar konstant och har börjat gräva ganska mycket. Hanen börjar skifta färg åt det blå hållet mer och mer. Försökte ta en bild på dom tillsammans.

    Passade på att ta en bild på en av mina Vieja Bifasciata Rio Chacamax växer så att det knakar.

    Lämna en kommentar:


  • LN
    svarade
    Snyggt jobbat Micke

    Lämna en kommentar:


  • Micke Jarhl
    svarade
    Tappade bort en bild på Umbrifera honan kommer nu istället lite skygg imellanåt

    Lämna en kommentar:


  • Micke Jarhl
    svarade
    tjena cronan komma till beast är ju eldorado för en CA fantast mina istlanum kommer från Jocke "the beast" finns mycket att kika på där..

    Lämna en kommentar:


  • Cronan
    svarade
    Grymt fina fiskar Micke gillar specielt dina istlanum. Sen är det aldrig fel med bilder på jaggor heller . Är själv inne på att skaffa några Argentea tycker dom är grymt fina (blev inte mindre sugen när man hade varit uppe hos Beast).

    Lämna en kommentar:

Arbetssätt...