Tuggande hona.

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Johan.K
    Användare
    • april 2004
    • 31

    Tuggande hona.

    Hej.
    Jag har precis fått syn på att en av mina jacksoni honor är sprängfyllt i munnen. Hur ska jag göra tycker ni ? ska jag flytta hannen och den andra honan från "lekakvariet" eller ska jag låta dom gå en stund till ?.
    Hannen visar lite tendens till att ge sig på den andra honan också, är det värt att vänta ett tag och se om det blir något där med eller ska jag flytta direkt så inte den tuggande honan stressas ?
    Nyfiken på vad jag har för fisk ??
    Kika in på ::
    http://zoonen.com/minzoon.asp?oid=174228
  • yodi

    #2
    Hur stort lekkar har du? så länge inte hanen jagar och stressar runt dom allt för mycket tycker jag du ska avvakta lite, att stoppa ner att par håvar och börja jaga dom är i sig väldigt stressande.. Efter ca 2veckor bör du separera dom.

    Mvh/Micke

    Kommentar

    • Malawi22
      Användare
      • november 2004
      • 72

      #3
      Hej!!! Jag ser på datumet att jacksonin förmodlingen redan spottat så jag kan nog inte hjälpa dig me nått råd.Därimot så är jag intresserad av att köpa 1 hane & 3 honer av dig. Om du har några kvar vill säga. Tacksam om du kan gå in på www.zoonen.com å på vår sida som heter malawi22 så kan jag få veta om du har några fiskar kvar å där finns även bilder på våran jacksoni så ser du om de är likadana.
      Mvh Erik

      Kommentar

      Arbetssätt...