Vedervärdig fiskblandning?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • StefanL
    Användare
    • augusti 2002
    • 10784

    #31
    Det vore inga fel om du tog bort den felaktiga länken så att ämnet återgick till rätt storlek spec_mats...

    Kommentar

    • spec_mats

      #32
      kan man redigera ett inlägg? isåfall hur då?

      Kommentar

      • StefanL
        Användare
        • augusti 2002
        • 10784

        #33
        Klicka på ikonen med en penna på...när du för över muspekaren så blir det att stå "ändra meddelande" där.

        Kommentar

        • spec_mats

          #34
          Tack-alltid lär man sej något nytt....

          Kommentar

          • Mård
            Användare
            • februari 2004
            • 285

            #35
            Nää har nog ingen vidare möjlighet att få kort på dom om jag inte åker dit...och det är långt iaf gankse så långt[:p]

            Måste säga att fisken på länken inte var dum alls....det är precis en så röd firre jag skulle vilja ha...sa du att dom fanns på akvarielgret? Måste ha missat dom i sånna fall....
            Mvh Elin MSN:elin008@hotmail.com Blir glad om discus folk adddar mig på MSN, drömmer tom om discus nu mera. Mård även på zoonen.

            Kommentar

            • spec_mats

              #36
              ja dom var verkligen så röda-en stor fullvuxen grupp på cirka 10-15 djur
              (såg dom för 2 veckor sen)

              Kommentar

              • Mård
                Användare
                • februari 2004
                • 285

                #37
                Oki då kankse jag inte missade dom ändå.....dom var antagligen sålda..men dom borde ju kunna få in fler tycker man....Finns det ingen anna fisk som skulle vara avvikande i färg som blir lite större[?]
                Mvh Elin MSN:elin008@hotmail.com Blir glad om discus folk adddar mig på MSN, drömmer tom om discus nu mera. Mård även på zoonen.

                Kommentar

                • spec_mats

                  #38
                  vad tycks om l.trewavasae "mpanga red"!?

                  Kommentar

                  • malawi_voodoo
                    Användare
                    • juli 2002
                    • 790

                    #39
                    OMG! det var nog den snyggaste fisken jag sett!
                    *VILL HA*

                    var kan man köpa den?? pris? MÅSTE HA DEN!
                    /Glenn Wouda

                    http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=156507

                    Kommentar

                    • StefanL
                      Användare
                      • augusti 2002
                      • 10784

                      #40
                      Det är faktiskt en av mina "önskefiskar"...honorna är inte lika ansenliga med en aningen blekt grisrosa färg på kroppen. Helt klart en riktigt snygg Trewasse!

                      Kommentar

                      • Mård
                        Användare
                        • februari 2004
                        • 285

                        #41
                        MEN ÅÅHHH.....det var ju den trewavasen dom hadde det är den jag babblat om hela tiden....250 kr paret på akvarielgret (för att göra reklam).....han missuppfattade mig kanske på något sätt...för det är den satans fisken...nu har vi iaf en bild på den...visst saknar den motstycke!!! Så fin...
                        Mvh Elin MSN:elin008@hotmail.com Blir glad om discus folk adddar mig på MSN, drömmer tom om discus nu mera. Mård även på zoonen.

                        Kommentar

                        • spec_mats

                          #42
                          -ja den är helt klart läcker

                          Kommentar

                          • Mård
                            Användare
                            • februari 2004
                            • 285

                            #43
                            Kul att se en bild...men det gör mig typ ännu mer sugen på den[]...men men..jag är väldigt nöjd med mina fuelleborni faktiskt...hanen ska bara växa till sig lite så blir det nog bra...och så får jag väl kolla in rostcikliderna...
                            Mvh Elin MSN:elin008@hotmail.com Blir glad om discus folk adddar mig på MSN, drömmer tom om discus nu mera. Mård även på zoonen.

                            Kommentar

                            • Mård
                              Användare
                              • februari 2004
                              • 285

                              #44
                              Kan tillläggas att jag köpt några nu.....dom ska tydligen inte korsa sig...har jag fått veta...bara han har honor så det räcker så korsar sig inte just dom två arterna...
                              Mvh Elin MSN:elin008@hotmail.com Blir glad om discus folk adddar mig på MSN, drömmer tom om discus nu mera. Mård även på zoonen.

                              Kommentar

                              Arbetssätt...