Allmänt meddelande

Kollapsa
No announcement yet.

Trewavasae

Kollapsa
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
Nya inlägg

• andmob
    svarade
    Här kommer lite gott och blandat

Kommentera:

• maltandis
    svarade
    [QUOTE=Robbe;785203]Ja, det var exakt malawicikliden Labeotropheus trewavasae jag menade kanske var lite otydlig där

Mycket snygga Maltandis, vilken fångstplats/art är detta?

Den röd/vita är Thumbi west. Den andra är okänd för mig, fick den av en kompis.

Kommentera:

• Robbe
    svarade
    Ursprungligen postat av palleh Visa inlägg
    Misstänker att det är malawicikliden Labeotropheus trewavasae du menar då det finns en hel del geografiska varianter av den. Hoppas nån kan hjälpa dig med lite bilder
    Ja, det var exakt malawicikliden Labeotropheus trewavasae jag menade kanske var lite otydlig där

Ursprungligen postat av maltandis Visa inlägg
    Här kommer några bilder.
    Mycket snygga Maltandis, vilken fångstplats/art är detta?

Ursprungligen postat av endymion Visa inlägg
    Gå in här
    http://www.ciklid.org/artregister/ar...art.php?ID=745

Ute till höger finns det 5 olika fångstplats varianter
    Dom i artregistret har jag redan dreglat färdigt över därför tänkte jag att kanske skulle kunna locka fram några nya foton och foton från tex andra fångst platser i och med denna tråd

Kommentera:

• RobinH
    svarade
    Ursprungligen postat av maltandis Visa inlägg
    Här kommer några bilder.
    Jäkligt fina...

Kommentera:

• gästavatar
    En gäst svarade
    Gå in här
    http://www.ciklid.org/artregister/ar...art.php?ID=745

Ute till höger finns det 5 olika fångstplats varianter

Kommentera:

• maltandis
    svarade
    Här kommer några bilder.

Kommentera:

• palleh
    svarade
    Ursprungligen postat av Robbe Visa inlägg
    Har gått och kärat ner mig i en ful/snygg rackare vid namn Trewavasae och upptäckt att det finns en hel del olika arter i arten(??)
    Nu skulle jag blivit mycket glad om jag kunde fått in en massa foton på denna art i denna tråd så ös på med foton bara
    Misstänker att det är malawicikliden Labeotropheus trewavasae du menar då det finns en hel del geografiska varianter av den. Hoppas nån kan hjälpa dig med lite bilder

Kommentera:

• Robbe
    skapade ett ämne Trewavasae

Trewavasae

Har gått och kärat ner mig i en ful/snygg rackare vid namn Trewavasae och upptäckt att det finns en hel del olika arter i arten(??)
    Nu skulle jag blivit mycket glad om jag kunde fått in en massa foton på denna art i denna tråd så ös på med foton bara
Sparar...
X