Malawi cichlids Ad K. 4:e utgåva?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg

  • Cichlidaholic
    svarade
    Ursprungligen postat av Peter_A_F
    Vart köpte du den? Direkt från Ciklidpress?
    Köpte den från usa privat tillkom massa frakt m.m

    Lämna en kommentar:


  • Cichlidaholic
    svarade
    Har blädrat igenom den som hastigast nu riktigt fin bok och "tjock" Blir lite och gå igenom

    Lämna en kommentar:


  • Peter_A_F
    svarade
    Ursprungligen postat av Akvarieprofilen
    köpte den för 350:- bra pris? kommer på ons blir lite läsning då får man hoppas
    Vart köpte du den? Direkt från Ciklidpress?

    Lämna en kommentar:


  • Cichlidaholic
    svarade
    köpte den för 350:- bra pris? kommer på ons blir lite läsning då får man hoppas

    Lämna en kommentar:


  • Peter_A_F
    svarade
    Ursprungligen postat av Lars Andersson
    Jag tycker det är ofattbart att ett verk av denna dignitet inte har kunnat "hitta" en svensk distributör Jag har därför beslutat mig att distribuera boken i Sverige. Den kommer att finnas till försäljning inom någon vecka. Eftersom detta nära nog väl touchar begreppet reklam så nöjer jag mig med den informationen. Kanske någon är intresserad att recensera boken? Jag skall väl inte göra det tycker jag själv.
    Har du tagit boken och vart kan man köpa den?

    Lämna en kommentar:


  • Peter_A_F
    svarade
    Ursprungligen postat av Micke
    Det verkar som om medlemserbjudandet till CB 2 är löst
    Ja det är väl en lysande idé!
    Med ett gemensamt inköp via ciklidsällskapet borde även priset bli bättre...

    Lämna en kommentar:


  • palleh
    svarade
    Hur ser innehållet ut i 4:an? Är det liknande 3:an indelat i biotop avdelingar?

    Lämna en kommentar:


  • Peter_A_F
    svarade
    Ursprungligen postat av Lars Andersson
    Jag tycker det är ofattbart att ett verk av denna dignitet inte har kunnat "hitta" en svensk distributör Jag har därför beslutat mig att distribuera boken i Sverige. Den kommer att finnas till försäljning inom någon vecka. Eftersom detta nära nog väl touchar begreppet reklam så nöjer jag mig med den informationen. Kanske någon är intresserad att recensera boken? Jag skall väl inte göra det tycker jag själv.
    Spännande vad räknar du med att boken kommer att kosta här?


    Även om det skulle vara på gränsen till reklam, tycker jag detta faller under en god gärning för denna hobby!
    Senast redigerad av Peter_A_F; 22 februari 2008, 15:51.

    Lämna en kommentar:


  • Micke
    svarade
    Det verkar som om medlemserbjudandet till CB 2 är löst

    Lämna en kommentar:


  • unger
    svarade
    jag vill gärna beställa 4an!!

    Lämna en kommentar:


  • Micke
    svarade
    Ursprungligen postat av Ola Svensson
    Jag tappade just min "recensent" så snälla, kan någon annan recensera boken?
    Jag tänkte recensera Angel. M. Fitors nya tanganyikabok om ingen annan tänkt göra det. Eventuellt kan jag recensera Malawiboken också om ingen annan är intresserad.

    Lämna en kommentar:


  • Ola Svensson
    svarade
    Ursprungligen postat av Lars Andersson
    Jag tycker det är ofattbart att ett verk av denna dignitet inte har kunnat "hitta" en svensk distributör Jag har därför beslutat mig att distribuera boken i Sverige. Den kommer att finnas till försäljning inom någon vecka. Eftersom detta nära nog väl touchar begreppet reklam så nöjer jag mig med den informationen. Kanske någon är intresserad att recensera boken? Jag skall väl inte göra det tycker jag själv.
    Jag tappade just min "recensent" så snälla, kan någon annan recensera boken?

    Lämna en kommentar:


  • Christian Alfredsson
    svarade
    Jag vill då gärna beställa av dig. Går inte det meddela det så beställer jag via cichlidpress.com

    Lämna en kommentar:


  • Lars Andersson
    svarade
    Ursprungligen postat av Kjell Fohrman
    Pratade med Ad häromdagen - tyvärr har han inte fått tag i någon svensk distributör som vill sälja den fjärde utgåvan av "Malawicichlids in their natural habitat".

    Jag tycker det är ofattbart att ett verk av denna dignitet inte har kunnat "hitta" en svensk distributör Jag har därför beslutat mig att distribuera boken i Sverige. Den kommer att finnas till försäljning inom någon vecka. Eftersom detta nära nog väl touchar begreppet reklam så nöjer jag mig med den informationen. Kanske någon är intresserad att recensera boken? Jag skall väl inte göra det tycker jag själv.

    Lämna en kommentar:


  • Ola Svensson
    svarade
    Ursprungligen postat av Kjell Fohrman
    Kan delvis hålla med - åtminstone gäller det så för de "närmast sörjande".
    Däremot är det inte så bra för akvariehobbyn. En bok på engelska läses kanske av max. 50 svenskar, medan det är 10-20 ggr fler som skaffar den om den är på svenska.
    Så i längden är det inte bra för akvarioehobbyn.
    Det ifrågasätter jag inte heller dvs. det har du helt rätt i.

    Lämna en kommentar:

Arbetssätt...